1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 214819

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
dr-nix:
Att förlora mot VF på bortaplan. det är ju INGENTING att bry sig om i detta läge !!
TIMRÅ har tränat stenhårt under serieuppehållet. (Precis som alla andra lag, som redan är klara för slutspelet).
Vad som gäller nu, det är att få full fart på benen igen, och att TAGGA UPP formen i lagom tid till kommande slutspel.
Ta´t LUGNT nu bara, alla supportrar till TIMRÅ IK.
Kenta och Eldan vet precis vad som gäller, och hur detta ska gå till.
Det blir en HELT annan glöd och tändning till kvartsfinalerna.
Just Wait and See !!!!
The Big Red Machine laddar just nu för SLUTSPELET !!!!!!!

TIMRÅ IK 4 Ever!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.