Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
« Föregående · 796646 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Detta är ju fan parodi! Utvisning, utvisning, utvisning osv...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Nä nu tror inte jag på mer poäng före jul.
Vi får hoppas tomten hittar på nått.
Vi får hoppas tomten hittar på nått.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ambroo: Svårt att avgöra , ser inte matchen, men enligt sportradion så spelar Asplund.
Boxplay nu kom igen nu Timrå.
Boxplay nu kom igen nu Timrå.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
AAA jag blir mållös detta är ju skjut, snacka om utvisningar!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Det känns iaf tryggt att våra målvakter fortsätter att göra tavlor i avgörande lägen...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
uhahl:
Lathi vilken färgad dommare, han dömmer verkligen fördel för Frölunda...
Kämpa du tänk Deffensivt
Lathi vilken färgad dommare, han dömmer verkligen fördel för Frölunda...
Kämpa du tänk Deffensivt
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Ska vi ha ngn som helst chans i kväll bör vi nog ta in en junior som få gå in och tackla sönder Lahti
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Det här rinner iväg - skit va trist att det blir så här när de är kort om folk
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lincoln:
nu får vi träna boxplay igen...va bra...vi har ju varit lite svag i det senaste tiden
nu får vi träna boxplay igen...va bra...vi har ju varit lite svag i det senaste tiden
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
RTS: Är det första tendenserna till att krokna vi ser nu? Låter som mer och mer VF
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Robban:
Hur ofta dömer dom det? Dom brukar ju byta spelare först.
Hur ofta dömer dom det? Dom brukar ju byta spelare först.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
erathoo: Skulle vara grymt skönt med en flytseger med uddamålet.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lincoln:
håller med, det viktigaste är att få igång liret o få tillbaka självförtroendet, särskilt i försvarsspelet.....så vi hoppas på e hygglig kamp där vi i första hand INTE får förlora stort igen.....
håller med, det viktigaste är att få igång liret o få tillbaka självförtroendet, särskilt i försvarsspelet.....så vi hoppas på e hygglig kamp där vi i första hand INTE får förlora stort igen.....
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lungan: Jo han är sjyst Lahti fick vi 30 sekunder i pp,det hinner vi inte ens in i zon på.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Nu är det väl lite löjligt att såga domaren, om nu inte alla sitter och ser matchen. Eller går ni efter samma kommentatorer som inte ens kunde se vem som stod i timråmålet under en hel period?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
wap.hockeysnack.com
Lathi börjar att tappa matchen.. Vilka utvisngar han tar.. Timrå håller spelet väl uppe
Lathi börjar att tappa matchen.. Vilka utvisngar han tar.. Timrå håller spelet väl uppe
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
lungan: Om TIK gjort två felaktiga tekningar så är det faktiskt korrekt domslut.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Talangscouten:
VILKET SKÄMT,
UTVISNING FÖR FELAKTIG TEKNING, DETTA är ju skandal
Jo tackar jag, ÄNTLIGEN, Men inte utvisning så de blir 4 mot 4, vi vill ju ha PP.
VILKET SKÄMT,
UTVISNING FÖR FELAKTIG TEKNING, DETTA är ju skandal
Jo tackar jag, ÄNTLIGEN, Men inte utvisning så de blir 4 mot 4, vi vill ju ha PP.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Talangscouten: jaha hittade TATTI en Tik utvisning igen,snakca om petig nog mäste frölunda gjort ngt grövre,o där kom en kompensation.
IDIOT Zebra
IDIOT Zebra
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Nästa fantastiska tvåa... Blir det 2-0 nu som är vi formodligen rökta.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Men jag tror jag blir galen!!! Vilka j**la utvisningar han hittar idag...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Okey!
Vad är viktigast idag:
- att få igång spelet
- att ta poäng
Vet att pinnarna alltid är viktigast, men idag känns det oerhört viktigt att killarna får tillbaka spelrytmen.
Sådärja, en utvisning till...
Vad är viktigast idag:
- att få igång spelet
- att ta poäng
Vet att pinnarna alltid är viktigast, men idag känns det oerhört viktigt att killarna får tillbaka spelrytmen.
Sådärja, en utvisning till...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Red-line: Ja enligt radiopratarna så är åtminståne de 3 sista riktiga fjoll utvisningar som inte borde vara utvisningar, Hallins första var solklar men men that's life inget verkar gå våran väg nu bara att köra på så bäst det går de sista 3 matcherna skulle vara skönt med en seger av dessa tre i alla fall.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
dr-nix: Verkar vara lite svårt att undvika utvisningarna. Det verkar som att de är riktiga skitutvisningar. Men men, vi får väl hoppas att Frölunda åker på dem i andra istället...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
Kan vi inte sluta ta på oss så här många utvisningar så kommer den här kvällen sluta lika illa som alla andra på sistone.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2006-12-04
-Gurra-: som jag sade för en halvtimma sedan (ungefär) så märker inte ett par göteborgare skillanden mellan Backlund och Asplund.
« Föregående · 796646 · Nästa »