Ja, nu är det dags att lira hockey igen. Nu kan vi "lägga ner" allt ovettigt som skrivits de senaste dagarna. Nu gäller det match mot Indianerna och det gäller för Tik att komma tillbaka till ett vinnande spel igen. Osäkert om vi kommer från Götet med några poäng, men man kan ju alltid hoppas och tro. Mot Södertälje på lördag är 3 poäng ett måste om vi nu skall börja klättringen mot den slutspelsplats vi så hett åtrår. Just go for it!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu gäller det match mot Indianerna och det gäller för Tik att komma tillbaka till ett vinnande spel igen. Osäkert om vi kommer från Götet med några poäng, men man kan ju alltid hoppas och tro. Mot Södertälje på lördag är 3 poäng ett måste om vi nu skall börja klättringen mot den slutspelsplats vi så hett åtrår.
Just go for it!