Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
« Föregående · 1405985 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Burkmat: jag vet inte ens om timrå skulle vara ett mittengäng, tror dom skulle hålla till där sundsvall är
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Vam bytte ut Skogs mot Torp? Det här måste rätas ut i rättegång. Blir lite spelsugen jag med, verkar vara lättförtjänta pengar.
Alltså vi var tippade långt ner inför säsongen, men lite fel trodde man ju de hade. Det hoppet är helt bortsuddat nu. Lika bra att se fram emot Malmö och Södertälje till våren.
Alltså vi var tippade långt ner inför säsongen, men lite fel trodde man ju de hade. Det hoppet är helt bortsuddat nu. Lika bra att se fram emot Malmö och Södertälje till våren.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: jag säger ju det, jag lider med er timrå fans, inte lätt att hålla på ett sånt här dyng gäng! därför kanske det värmer lite om du/ni får lite pengar i fickan?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
bagarn verkade inte överhuvudtaget berörd av att de ligger under med 0-4 och låg sist i tabellen inför matchen
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
liston: Timrå gick ju ut i media och sa laget inte var så dåligt som sagts..Pinsamt!!
vi skulle vara ett mittenlag i allsvenskan..
vi skulle vara ett mittenlag i allsvenskan..
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
stoff: Varför är du här då? Tror du att någon vill lyssna på dig, ditt jävla troll?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle:
Vad är oddset på att Timrå vänder det här, sätter en hundring och sedan är man ekonomiskt oberoende.
Vad är oddset på att Timrå vänder det här, sätter en hundring och sedan är man ekonomiskt oberoende.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Inte alla lag som kan visa upp 50% i BP och 4% i PP inte....
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Burkmat: Dum jävlarna lär ju låta mes perra o linkan köra allt ner till avgrunden. Inte ett eget grundspel på 1.5 år säger ALLT
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: skiter totalt hur det går för ett pisslag som timrå, helt jävla värdelösa
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: Tål att upprepas in i oändlighet: Byt tränare, sportchef och klubbchef.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Nä, nu blir det kanalbyte. Inte så mycket för matchens skull men speakern är outhärdlig. Skämskuddarna räcker inte.
Växjö-Modo blir bra, lite kvalseriescouting.
Växjö-Modo blir bra, lite kvalseriescouting.
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
stoff: Jag har spelat på att du hejar på ett annat lag och borde byta bok. Jag fick oddset 1,01. Troll.
+ 2
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
zaccodog:
Han sticker snart och Perra kan få sluta, för han får inte ihop det här.
Han sticker snart och Perra kan få sluta, för han får inte ihop det här.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
söder över: hehe vad komiskt det ser ut när två timråspelare krockar i mittzon där. Vilket korplag detta är. Nu måste man ju faktiskt börja fundera på vad man ska göra för att kunna ställa ett elitseriemässigt lag på isen i fortsättningen.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
spelade även på nästa mål när det stog 3-0 fick 1,50 på att frölunda skulle göra nästa, enkla pengar
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
söder över: Det kan väl inte finnas nån idiot som tror på det här laget nu
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Burkmat:
Åt helvete med alla som har ett finger med i spelet runt detta lag.
Finns ingen framtidstro på detta lag.
Och det jävligaste av allt är att den där jävla Boork kommer att få nåt att gotta sig i.
Också blev det 4-0 okså då, Tack för maten.
Åt helvete med alla som har ett finger med i spelet runt detta lag.
Finns ingen framtidstro på detta lag.
Och det jävligaste av allt är att den där jävla Boork kommer att få nåt att gotta sig i.
Också blev det 4-0 okså då, Tack för maten.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Ja, nånting radikalt måste ju göras.. det borde väl stå klart för var och en.
Det börjar bli dags att utkräva ansvar nu!
Det börjar bli dags att utkräva ansvar nu!
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Andersson: i förhållande till pengarna dom köpte chips o pils för NÄÄ
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
hahaha "risk att frölunda stänger matchen här" den var stängd innan match dumma komentator
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: nej jag vill vara en god medmänniska, vill tipsa er hur man får lite bättre ekonomi, 4-0 kommer nu
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Vem fan har satt ihop detta lag??? Vem har värvat den här skiten..
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
zaccodog: hoppas på det. vill du vinna enkla pengar? spela mot timrå varje match, som o stjäla godis från ett barn
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Ett såhär dåligt lag har vi aldrig haft i elitserien. Om vi inte spelar kvalserien nästa år är det nåt som är fel
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
A51:
Men vänta här nu , det kunde ju inte bli sämre än Kolan och Jokela ??
Men vänta här nu , det kunde ju inte bli sämre än Kolan och Jokela ??
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: givetvis, jag spelade dock handicapp idag, att timrå skulle leda med 1 mål innan match. fick 1,75 på det så det blir +7500 i börsen idag..
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
liston: vampola har gett upp.har nog ledsnat på det här skitlaget
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kan vara det sämsta jag någonsin sett. Ett helt lag med odugliga blyfötter. Vi hittar hela tiden nya bottennivåer när man tror att det inte längre är fysiskt möjligt
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Vi åker ur i år.
Vi fick några trevliga säsonger i alla fall.
Tack TJ med bihang.
Jag mår illa.
Vi fick några trevliga säsonger i alla fall.
Tack TJ med bihang.
Jag mår illa.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
stoff:
Jag ger upp, det finns fan inget hjärta i det här laget.
Börja om från början, nytt lag tack.
Jag ger upp, det finns fan inget hjärta i det här laget.
Börja om från början, nytt lag tack.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kattgubben: Det här är så satans pinsamt! Hur kan man värva ett så jävla kopiöst iq-befriat hockeylag!?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Hahahahha vilket bra lag vi har att ställa upp på banan med!!
AGERA NU FÖR FAN !! Något måste göras, och det inom väldigt väldigt kort!!
AGERA NU FÖR FAN !! Något måste göras, och det inom väldigt väldigt kort!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
stoff: Du har spelat på motståndet idag också, eller? Ditt jävla troll.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
RocknRolf2: torp måste vara sveriges sämsta back, haha fyfan vad jag önskar frölunda PISSAR på timrå denna match minst 10-0
« Föregående · 1405985 · Nästa »