Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
« Föregående · 1405912 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
lu93rowa: Jag har då aldrig sett den flickan släppa handskarna iaf.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: Så otroligt värdelöst. Gör Frölunda mål nu så hoppas jag vi kan byta Thorp mot Moe.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Hahaha det är ju bara att skratta åt eländet. Torp är ju en lika stor sopa som Hedman
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Berglund: Ja och där tar Torp en puck out, helt ostressad. Släpper vi 2-0 nu då är matchen slut.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: haha :) den som slår lundqvist skulle ändå få stryk :) så skicka gärna pikkarainen
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: Jag väntar fortfarande på att någon ska slå Joel Lundqvist snygg. Man skulle ju verkligen göra honom en tjänst.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: härligt
högström hade inte så mycket att sätta mot bäckman där, som var snäll och bara knuffades...
högström hade inte så mycket att sätta mot bäckman där, som var snäll och bara knuffades...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: Vampola får ju ett skapligt läge att skjuta på halvöppet mål där på högerkanten. Synd att han inte får till ett skott där.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: va....? bör tillägga att jag menar spelaren och inte domaren ^^
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
sitter kommentatorn och spelar nätpoker eller nåt? Han verkar väldigt disträ.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Obefintligt kortpassningsspel och dåligt markeringsspel i egen zon. Det här ser inte bra ut, man kan inte dunka icingpuckar i 40 minuter nu.
"Ja kom igen nu, klappa händerna allihopa!!" <--- Jösses vilket hån mot fansen från speakern :)
"Ja kom igen nu, klappa händerna allihopa!!" <--- Jösses vilket hån mot fansen från speakern :)
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
73Sjöbba: det är en extremt ful beige rand på underarmarna. i övrigt helt ok, men vad fan hände där?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Timråit H-sand: Pallar inte mer. Spelar hellre innebandy än ser detta. Hoppas givetvis att jag missar årets upphämtning av Timrå, men jag tvivlar.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Oj, detta var.....inte bra.
FHC går ut lika gårt fast ännu hårdare än vi gjorde när Kenta styrde oss och vi ser ut som frlölundas farmalag för säsonegn 2010/2011 och då är det fan illa.
Lundström har gjort en bra perra aif, men två kvar.
"roligt" att man bara ligger under med 1-0 efter detta men torskar med 5-1 mot AIK.
FHC går ut lika gårt fast ännu hårdare än vi gjorde när Kenta styrde oss och vi ser ut som frlölundas farmalag för säsonegn 2010/2011 och då är det fan illa.
Lundström har gjort en bra perra aif, men två kvar.
"roligt" att man bara ligger under med 1-0 efter detta men torskar med 5-1 mot AIK.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kattgubben: Klart man får skador då linkan är så kåt på att värva små vecka rädda flickor. Svårt att vinna matcher när ingen kan vågar ta en fajt.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Kan inte perra bara säga nu i paus att glöm allt jag någonsin sagt?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
T T: Citat: -Vad fan har speakern rökt?
Tja, mestadels "Marlboro Light" fast det är mer än 10 år sedan nu. :-)
Tja, mestadels "Marlboro Light" fast det är mer än 10 år sedan nu. :-)
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
pefr: Har väl aldrig sett TIK ha såna problem att få UT pucken ur egen zon.
Nu får faan i mej backarna rycka upp sig om man nu kan kalla de backar...
Nu får faan i mej backarna rycka upp sig om man nu kan kalla de backar...
+ 1
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: tyvärr så var jag övertygad om att den var avklarad mot djurgården häromsistens. men nejdå.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Olle: Den här perioden är ju ett bottennapp. Men ingen inbillar väl sig att Timrå är så här pass mycket sämre än Frölunda i stort?
« Föregående · 1405912 · Nästa »