Men vi får se, större under än att vi vinner i GBG ikväll har väl trots allt skett i världshistorien. Låt oss hoppas att Frölunda fick lite myskänsla av mötet senast och att de inte kommer lika intresserade till denna match. Och inte minst: hoppas de uppträder lite mer artigt gentemot våra backar än vad de gjorde för två veckor sedan. Vi har inte råd med fler skador nu.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men vi får se, större under än att vi vinner i GBG ikväll har väl trots allt skett i världshistorien. Låt oss hoppas att Frölunda fick lite myskänsla av mötet senast och att de inte kommer lika intresserade till denna match. Och inte minst: hoppas de uppträder lite mer artigt gentemot våra backar än vad de gjorde för två veckor sedan. Vi har inte råd med fler skador nu.