Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
« Föregående · 1341264 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
"Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
tippar 2-5, frölunda går ner sig som dom alltid gör mot timrå.
lu93rowa Kommentera Idag kl. 19:12
Prenumerera | Anmäl"
tippar 2-5, frölunda går ner sig som dom alltid gör mot timrå.
lu93rowa Kommentera Idag kl. 19:12
Prenumerera | Anmäl"
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Blizzard: Någonsin hört talats om självförtroende? AIK och SSK tar vi, det är lugnt. Sanna mina ord!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Bra Röymark.. viktigt att slipa bort lite av vår usla målskillnad
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Kattgubben:
Spelar vi som i kväll finns det en chans i kvalserien.
+ 1
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Hur fan kan de fem sämsta lagen i ES vinna i samma omgång, bara för att Timrå vann, jahap. Då har vi samma utgångsläga som innan matchen,
Tabellen tätnade inte i botten. vi tog in 3P på lag som varit klara för slutspel i åratal, woho! Not.
Ah modo tog det till OT ifs.
Tabellen tätnade inte i botten. vi tog in 3P på lag som varit klara för slutspel i åratal, woho! Not.
Ah modo tog det till OT ifs.
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
nixXz: Det är inget vi kan påverka tyvärr... Det tätar ihop sig nu
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
pefr: Skönt vi är med i matchen!! Synd bara att de andra bottenlagen också vann. Nu måste vi hitta ett hemmaspel bara så fixar detta sig!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
pefr: han får också en hel del man love... och PW, och Viinanen, och Lander... och Lundmark
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
The great one: Nej, 3:dje målet var viktigare!
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
The great one:
Pikkarainen game winning!!! Säsongens viktigaste mål!
Pikkarainen game winning!!! Säsongens viktigaste mål!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Kattgubben: Vinner vi inte ikväll är det kört! Både SSK och AIK vinner ikväll igen... Fan va långt det är kvar på matchen!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
haggen:
Grattis, den där utvisningen kom som ett brev på posten.
Kvittering och Perra kan dra åt helvete igen.
Grattis, den där utvisningen kom som ett brev på posten.
Kvittering och Perra kan dra åt helvete igen.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
oh modo 3-3 med 2,5min kvar. Ja allt går med oss när vi väl leder -.-
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Kattgubben: Om jag inte minns helt fel hade väl inte Luleå vunnit hemma på 5 matcher innan timrå var på besök
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Helvete, kan Perra göra något taktiskt och ta en jävla timeout när Frölunda trycker på som värst.
Värmlandspack!
Värmlandspack!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Kostiainen: Nä, men jag sa jag gör det om de vinner..
Uscha buscha!
Uscha buscha!
Redigerad kommentar
« Föregående · 1341264 · Nästa »
Var Hahl och Pyörälä med? Dom kan väl inte ha varit med?