Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
« Föregående · 1341145 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
The great one: ssk har rest sig sjukt mycket. dom som låg så bra på sista platsen :S
Var väl vi som fick igång hjärtat på dom igen när dom låg där i koma.
Var väl vi som fick igång hjärtat på dom igen när dom låg där i koma.
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Kostiainen:
Vi har en keeper som kan avgöra viktiga matcher igen. Känns stabilt.
Vi har en keeper som kan avgöra viktiga matcher igen. Känns stabilt.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Synd bara att SSK har just nu 1P, samma med AIK och BIF har just nu 3P.
fortfarande sist, men lite blick uppåt iaf, se hur länge det håller.
fortfarande sist, men lite blick uppåt iaf, se hur länge det håller.
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Kostiainen: Yes, så var det! Det kändes helt hopplöst med ett lag som var helt under isen, precis som i år.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
lincoln: Nu finns det bara en sak som gäller. Kämpa, kämpa, kämpa på allt!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
sista 6matcherna 09/10 tog vi 14 av 18P 4 Vinster och två OT. Då hade man ingen chans att ta extra poäng i straffar heller.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Bragd-Birger: ja, men om jag inte minns fel så var poängskillnaden från slutspel större då
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Det är som vanligt en jävla massa negativitet och antaganden här. Vi få inte glömma att situationen var värre ifjol, både spelmässigt och tabellmässigt.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Nu lossnade det, pluggen gick ur.... 8 raka blir det efter denna match
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Spelmässigt är Pikken en stor besvikelse, men hans tacklingsvillighet/fulhet gör honom till ett unikum i laget och motiverar hans plats.
Annars är jag fortsatt mild i sinnet, och noterar följande:
- Lander är löjligt viktig för detta lag. Snacka om att ta ansvar. Står upp, på plan och i båset. Respect, Lander - respect!
- Backparet Sebbe/Karlsson är inte helt lyckat. Uppspel, någon?
- Pudel-Hirsos kedja ser något trubbig ut. Chock, med tanke på snajprarna Svensson och Viinanen.
- Just Viinanen måste undra vad han gjort Perra för ont. Han var en av lagets bästa spelare som center mellan Svensson och Murran. Som tack blir han flyttad till blindåkning bredvid Sirapowitz.
- Spelet genom mittzon är verkligen inte Timrås melodi den här matchen. Det märks att VF kollat video, och sett hur man med enkla medel totalt kan döda Timrås uppspel.
- Perra är dock nöjd så länge vi spelar på klockan. Och åker skridskor. Då ordner di annre upp sä!
Annars är jag fortsatt mild i sinnet, och noterar följande:
- Lander är löjligt viktig för detta lag. Snacka om att ta ansvar. Står upp, på plan och i båset. Respect, Lander - respect!
- Backparet Sebbe/Karlsson är inte helt lyckat. Uppspel, någon?
- Pudel-Hirsos kedja ser något trubbig ut. Chock, med tanke på snajprarna Svensson och Viinanen.
- Just Viinanen måste undra vad han gjort Perra för ont. Han var en av lagets bästa spelare som center mellan Svensson och Murran. Som tack blir han flyttad till blindåkning bredvid Sirapowitz.
- Spelet genom mittzon är verkligen inte Timrås melodi den här matchen. Det märks att VF kollat video, och sett hur man med enkla medel totalt kan döda Timrås uppspel.
- Perra är dock nöjd så länge vi spelar på klockan. Och åker skridskor. Då ordner di annre upp sä!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
VI VINNER EN 2:A PERRE!!!! Skitsamma hur det går i matchen, det här var vändningen!!1 jag vet inte men jag bara känner det på mig!! <3 <3 @-}-- @-}--
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
pefr: Tycker Pikken har kört fast efter fjolåret i NHL/KHL, såg 2 matcher han spelade då och det ser väldigt likt ut med som han spelar nu.
Åren innan i HPK hade däremot bättre sikte, kanske han borde prova glasögon?
Åren innan i HPK hade däremot bättre sikte, kanske han borde prova glasögon?
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Springsteen: Vafan, har jag hamnat i twilight zone?
2-2 och det är fainting goats stämning härinne, haha..
2-2 och det är fainting goats stämning härinne, haha..
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Springsteen:
Kom in i matchen. Det är jag som försvarar Pikkarainen.
Kom in i matchen. Det är jag som försvarar Pikkarainen.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
The great one: Men för helvete Pikkarainen är väll en av få som visar lite jävlar anamma !!!
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
fy fan vad lander är grinig. härligt att se, inte direkt konstruktivt, men så jäkla rätt.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
RocknRolf2:
Hela diskussionen har från första stund handlat om Pikkarainen varit godkänd eller inte, självklart har han kunnat presterat bättre. Det har jag aldrig nekat till.
Hela diskussionen har från första stund handlat om Pikkarainen varit godkänd eller inte, självklart har han kunnat presterat bättre. Det har jag aldrig nekat till.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
The great one: Ja, det handlade om precisions-coachning av Perra att sätta Lundmark där. Kul att du och Perra är överens om Lundmarks blixtrande offensiv.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
The great one: Du är så självgod så man misstänker att du är modoit.
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
The great one: Pinsamt. Alla trodde väl att Pikkarainen skulle vara betydligt bättre än så här? Men var nöjd du.
Redigerad kommentar
Sv: Frölunda - Timrå IK 2011-01-27
Kan inte den här säsongen vara över? Jag orkar inte med den här tortyren längre!
« Föregående · 1341145 · Nästa »