Har fått infon om att Gabbe spelar ikväll , Han är tillbaka som center igen hoppas att hans rygg håller. Han är viktig för laget i både boxplay ,samt pp
Gabbe tillbaka som center
« Föregående · 1211505 Till forumet
Sv: Gabbe tillbaka som center
vidda vyerna: skulle vilja säga en av dom absolut viktigaste över huvud taget jag .. sammantaget under säsongen tycker jag han varit bäst
Sv: Gabbe tillbaka som center
superfalle: Ja, han är helproffsig. Dessutom så finns det ingen som svettas så mycker efter bara en period när de intervjuar honom, han kör alltid järnet.
Redigerad kommentar
Sv: Gabbe tillbaka som center
jonmannen: Det stämmer har lite kontakter, ska enligt infon lira med timo och björn
« Föregående · 1211505