Glädje yra!
« Föregående · 89793 Till forumet
Sv: Glädje yra!
Maggan: Jindrich svarade för en godkänd säsong. Jag hade dock hellre sett Pasi på den backplatsen, därav har jag svårt att glädja mig alltför mycket.
Sv: Glädje yra!
Laken: Jindrich blev bättre och bättre..med försäsongsträning samt att han blir relativt skadefri så lär han vara bättre än förra säsongen
Sv: Glädje yra!
Laken: Ja alla kan ju inte känna samma glädje som jag. :)
Men en hel Jindrich är lika mycket värd som Pasi.
Men en hel Jindrich är lika mycket värd som Pasi.
Sv: Glädje yra!
Maggan: Nej, inte en chans! Men som sagt alla tycker vi olika.
Thanks for staying in Timrå Mr. Jindrich!
Thanks for staying in Timrå Mr. Jindrich!
Sv: Glädje yra!
Laken: Personligen tror jag på fullt allvar, att Jindrich kommer bli en stor tillgång nästa säsong. För om man ser tillbaka lite grann så gjorde han 23p säsongen 99/00, 20 p 00/01. Sedan att det inte blev så mycket förra säsongen, det har sina faktorer.
« Föregående · 89793
Nu struntar jag i vem som kommer. För nu har vi JINDRICH!!!!