GO TIMRÅ GO
« Föregående · 764381 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
För ödmjukhetens skull var det nog bra att dom förlorade en match men synd bara att det blev den när så många suportrar rest ner.
Sv: GO TIMRÅ GO
dr-nix: hehehe
stog 2-0 när jag åkte från jobbet loggar in åså 1 - 2 - 3 å gud så underbart
stog 2-0 när jag åkte från jobbet loggar in åså 1 - 2 - 3 å gud så underbart
Sv: GO TIMRÅ GO
Kerstin_k: Helt jävla otroligt. Ja sa ju att viljan fanns där men trodde inte vi skulle orka. Fantastiskt skönt.
Ibland är djävulskt skönt att ha fel ;)
Ibland är djävulskt skönt att ha fel ;)
Sv: GO TIMRÅ GO
pondus: Satt just och filade på ett inlägg att HV brukar ha svårt att spela bra en hel match, då kom målet.
Sv: GO TIMRÅ GO
Kerstin_k: Gott! Tänk om de vinner nu, det vore ju en underbar självförtroendeboost! :-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Goe SUNDH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Inte illa menat men prova och läs vad vu skrivit. men huvudtemat har väl varit boxplay.
Sv: GO TIMRÅ GO
Kom precis hem från jobbet och får höra 2-1 redusering härligt hur har det set ut annars??
Sv: GO TIMRÅ GO
ernie eagle: Glömde tillägga att laget förövrigt tränas av den gamle Timråbekantingen Håkan Nygren.
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Håller Micke Sjöström på att väcka liv i sin karriär igen och resa sig ur askan mån tro?
Han står bokförd för 3+3 på 2 matcher för Nijmegen Emperors i Holland där ör övrigt även Tobias Jensen spelar och den ex-bajenspelaren Kristoffer Martin (bror till Kim Martin) står noterad som inaktiv vad det nu innebär?
Är det så att utlänningskvoten till bredden är fylld eller har han rivit kontraktet och åkt hem av personliga skäl?
Nu vet jag inte vilken standard holländsk hockey håller men hur som helst är det onekligen imponerande siffror Sjöström uppvisar i vilket fall som helst. Dessutom har bara hamnat i snickerboa en enda gång.
Starkt jobbat Micke!
Keep up a good work!
Han står bokförd för 3+3 på 2 matcher för Nijmegen Emperors i Holland där ör övrigt även Tobias Jensen spelar och den ex-bajenspelaren Kristoffer Martin (bror till Kim Martin) står noterad som inaktiv vad det nu innebär?
Är det så att utlänningskvoten till bredden är fylld eller har han rivit kontraktet och åkt hem av personliga skäl?
Nu vet jag inte vilken standard holländsk hockey håller men hur som helst är det onekligen imponerande siffror Sjöström uppvisar i vilket fall som helst. Dessutom har bara hamnat i snickerboa en enda gång.
Starkt jobbat Micke!
Keep up a good work!
Sv: GO TIMRÅ GO
friskan: Det är nog troligt att den kommer att användas, ja. Dock så brukar vi väl i huvudsak använda oss av en "officiell" matctråd i gästboken. T.ex "HV 71-Timrå IK", som i morgon. Men med vetskap om viljan, eller oviljan att följa befintliga trådar bland våra supportrar, så tänker jag inte sätta upp några större restriktioner annat än en önskan om att folket håller sig till "rätt" matchtråd under matcherna.
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Den var definitivt inne. Jag satt bra till och han tog den i luften innanför ribban. Men det var en snygg plockning, helt klart. :-9
Sv: GO TIMRÅ GO
Bissett19: Backlund har i ögonblicket när pucken var i jämnhöjd med ribban sin plockhandske vänd uppåt. Det är alltså fullt möjligt för en kamera att faktiskt snappa upp var pucken var i förhållande till ribban blir det väl i det här läget?
Sv: GO TIMRÅ GO
Bissett19: KLart dom måste se pucken för att avgöra... ser dom den inte dömmer dom inte mål. Har ju vart liknande situationer man sett där pucken garanterat vart inne men plockhandsken skymt utsikten uppifrån och då kan inte mål dömmas. Man måste ju vara helt säker.
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Jo det vet jag oxå,men ska man inte se pucken för att man ska kunna avgöra om pucken är inne eller inte?det kan ju inte kameran ovanför målet ha gjort........
Sv: GO TIMRÅ GO
Bissett19: Hockeyligans bilder hör väl inte till de bättre direkt. Målkameran som nu fick avgöra det hela sitter ju på en något bättre position rakt över målet och Backlunds plockhandske. Jag hade dock inte sagt emot om man hade dömt bort målet... ;-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Bissett19: Det målet blev ju också målkamera. Vore kul om dom kunde visa dom bilderna som dom bedömer som mål eller icke mål. Travet visar ju sina målfoton.
Sv: GO TIMRÅ GO
dr-nix: Djurgårns första mål ser tveksamt ut,Backlund håller pucken i plocken under kryssribban,hur dem kan avgöra hur den var inne är en gåta tycker jag.
« Föregående · 764381 · Nästa »