GO TIMRÅ GO
« Föregående · 764381 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
För ödmjukhetens skull var det nog bra att dom förlorade en match men synd bara att det blev den när så många suportrar rest ner.
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Hur mkt är det kvar. Orkar inte lyssna. Håller på att få ett spel snart asså. Sjukt nervöst!
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Det är ju för mycket tid kvar. Uscha, det finns få saker som är så nervöst som att sitta och lyssna på webradion. Kämpa nu Timrå!
Sv: GO TIMRÅ GO
Kerstin_k: Vad sakta klockan går. Känns ju som om att detta är en av de längsta matcherna man upplevt!
Sv: GO TIMRÅ GO
Kerstin_k: Men det är väl typiskt Timrå ej kunna göra mål i öppen bur & se till att vi suportrar skall käka upp nagelbanden..
jaaaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaaaaaa
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Jo, men man blev ju inte förvånad att Timrå åkte ut igen. Dom har ju haft den strategin att i omgångar gå ut till det båset för att vila upp sig.
HV utan målvakt nu också. Har vi lyckats gjort mål i öppen kasse ännu?
Haha, ytterligaren en gång missar vi öppen kasse.
HV utan målvakt nu också. Har vi lyckats gjort mål i öppen kasse ännu?
Haha, ytterligaren en gång missar vi öppen kasse.
Sv: GO TIMRÅ GO
Yellowcard: Min förtjänst att Timrå vinner, slog på webradion i början av 3'e, det hinner gå 10sek så kvitterar Timrå. Sen går jag ifrån datorn ett tag, hinner sätta mig å dra på mig headsetet - så smäller det och det är 2-2. Och på den vägen är det! =)
Hehe skämt å sido, Märks hur bra moral dom verkar ha nu som vänder 2-0 och utspelning i 2 perioder till vinst.
Hehe skämt å sido, Märks hur bra moral dom verkar ha nu som vänder 2-0 och utspelning i 2 perioder till vinst.
Sv: GO TIMRÅ GO
Nu är det bara att slita fjärkontrollen av sambon och ratta in hockeykväll om 9 minuter
Sv: GO TIMRÅ GO
Marcus: Säljare: gahnsnostalagi Är det Christian som säljer ut sina gamla TIK-prylar?
Sv: GO TIMRÅ GO
Brukar ibland läsa lite i Giffarnas supporter forum för lite förströelse. Men efter att ha hittat det här så vete f-n vad man ska säga. Vissa verkar ju ha en ganska sorglig inställning ishockey men framför allt Timrå supporters..
Det här här kanske egentligen inte hemma här men jag tyckte att ni ev. var intresserade..
Hoppas nu länken funkar..
Det här här kanske egentligen inte hemma här men jag tyckte att ni ev. var intresserade..
Hoppas nu länken funkar..
« Föregående · 764381 · Nästa »