1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

GO TIMRÅ GO


Sv: GO TIMRÅ GO
Bragd-Birger:
Nu måste någon avgå, vi har ju tappat 4 pinnar så här långt.

Agera!

Sv: GO TIMRÅ GO
Bragd-Birger: Agera själv du lille gosse istället för att sitta framför datan!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
gud: Det undrade jag med, men allt blev så kryptiskt så jag tordes inte svara... .
:-D

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: Ganska väntat.....

Sv: GO TIMRÅ GO
Hoppas på länsderbyt på sportnytt ikväll :=)

Sv: GO TIMRÅ GO
matte1:

Jaji, tack för i afton! 3-1 i Swedbank Arena, där MoDo enligt förhandssnacket var så jävla svårslagna... Nu seglar vi ifrån resten av hockeyeliten som vi spöar som skiten!

Sv: GO TIMRÅ GO
Hohoho...så enkelt, så enkelt. Seriöst: är det bara skitlag i den här serien?
Skulle behöva lite NHL-matchning för att få nerv i matcherna. Agera Nubben!

Sv: GO TIMRÅ GO
Vilken SJUK säsonginledning!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
gud: det var inget :P

Sv: GO TIMRÅ GO
SKÖNT att Backlund lyssnade på min morsa bättre än ja nånsin gjort....

Sv: GO TIMRÅ GO
Tack Timrå!!! :=)

Sv: GO TIMRÅ GO
Gonatt och sovgott!

ZzZzZzZäta

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: Grymt att höra Timrå klacken dominera Swedbank arena!

Sv: GO TIMRÅ GO

PezN:

Och vart någonstans kan du hitta att SaraS inte är en Tikare??


Sv: GO TIMRÅ GO
4 sec kvar ännu en lätt seger

Sv: GO TIMRÅ GO
MB: som jag sa läs och njut

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif: åkej.....för din skull då:))

Sv: GO TIMRÅ GO
gud: jag??? Snäll???? Mot en modolid??? HAHAHAHAHAHAHAHA

Sv: GO TIMRÅ GO
Ann: låt bli det!! vill så gärna tunnla honom idag.

Sv: GO TIMRÅ GO
SaraS: ja kan jag förstå när du inte är tikare, då är man förvirrad

Sv: GO TIMRÅ GO
36 sec kvar

Sv: GO TIMRÅ GO
HUR J-LA BRA ÄR VI I ÅR???????

Sv: GO TIMRÅ GO
actionleif:

Tack, då känns det lugnt...

Sv: GO TIMRÅ GO
matte1: Det är väl den där bögsångaren från utlandet?

Sv: GO TIMRÅ GO
Fanzin: Men det var då värst vilken räkmacka... Ska det verkligen vara så här att hålla på TIK? Jag är förvirrad...

Sv: GO TIMRÅ GO
matte1: Det är väl den där bögsångaren från utlandet?

Sv: GO TIMRÅ GO
Aha....tack för upplysningen....:)) dyker han inte upp så är det bara jag som gillrat en fälla för honim.....

Sv: GO TIMRÅ GO
Theres a new game
We like to play you see
A game with added reality
You treat me like a dog
Get me down on my knees

We call it master and servant
We call it master and servant

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: 2 min då målet gjordes iaf.

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: "Krizan, minst lika bra som den förra säsongen", eller hur var det?

Sv: GO TIMRÅ GO
30: I helvete heller, in med puckjäveln - det kan bli en målskillnadsaffär innan den feta har sjungit klart.

Sv: GO TIMRÅ GO
epa:

Hur långt är det kvar egentligen? Swehockey är kokko...

Sv: GO TIMRÅ GO
skönt, skönt, och riku hahl

Sv: GO TIMRÅ GO
Vem är Ricki Hall?

Sv: GO TIMRÅ GO

Ann:

Jag tror att Mats ligger o gråter just nu..Läge för dig att vara lite snäll med honom i morgon..;)


Sv: GO TIMRÅ GO
Ann: Du kan nog gå ner till förrådet och mobba honom .. han är nog där och letar grejer .. vi ska iväg på strimmahallen kvart i tio :)

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu tycker jag att vi blåser av det här...

Sv: GO TIMRÅ GO
"Hela hallen" - klapp klapp klapp

Sv: GO TIMRÅ GO
Ska ni gå hem nu? kul att Backlund visar vem som är bäst

Sv: GO TIMRÅ GO
Underbart! "Ska ni gå hem nu" ekar i bakgrunden.

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu tror jag Mats Edström gick o la sej

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66:

nä men nu räck dä

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: Nu kan man sova lugnt!!!!!!!!!

Sv: GO TIMRÅ GO
30: Hahaha - In med fyran nurå - hahaha

Sv: GO TIMRÅ GO
pp igen

Sv: GO TIMRÅ GO
Happyer: 2 min

Sv: GO TIMRÅ GO
mike66: JAAA! Rikkie Hall, 3-1 för Timrå! Härligt!

Kämpa Timrå!

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Tjohoo!!

Sv: GO TIMRÅ GO
Yeeeeeeeeessssssssssssssssssssssssssssss

Sv: GO TIMRÅ GO
JAAA! 1-3!!! SM-guld!!!!!

« · 769344 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer