GO TIMRÅ GO
« Föregående · 777586 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: Ja, Ja, den var bra men kom ändå inte upp i klass med 1:a perioden mot Modo i Swedbank Arena.
Sv: GO TIMRÅ GO
Kerstin_k: Ja det skulle vara väldigt roligt om Timrå skulle kunna ta 3 i hos LHC.
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!
Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: Tredje perioden var, precis som du säger, en fröjd. Otroligt stabilt från vårt Timrå IK. Underbart att beskåda.
Vore ju på tiden att något lag knep ett poäng i cloetta. Skall det bli Timrå månne..?
Vore ju på tiden att något lag knep ett poäng i cloetta. Skall det bli Timrå månne..?
Sv: GO TIMRÅ GO
Sune:
Det är ju det jag menar, så urusel som man kan tro, enligt detta forum, att han är - övergår mitt förstånd.
Heja Johan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är ju det jag menar, så urusel som man kan tro, enligt detta forum, att han är - övergår mitt förstånd.
Heja Johan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sv: GO TIMRÅ GO
John K:
Tredje perioden var en fröjd för ögat att beskåda. Hoppas att dom står upp bra mot LHC på måndag.
Tredje perioden var en fröjd för ögat att beskåda. Hoppas att dom står upp bra mot LHC på måndag.
Sv: GO TIMRÅ GO
nectis: Jag var där och hörde inte någon sådan kommentar. Däremot skrek man "HOPPA SALO"
Sv: GO TIMRÅ GO
Timrå IK är dom bästa!!!!
Nu blir moderatorn som raderade mitt förra inlägg nöjd och glad, inte komma in och komma i Timrås snälla och rara humorslösa gb inte. Hårda krav här på vad som skrivs....
Nu blir moderatorn som raderade mitt förra inlägg nöjd och glad, inte komma in och komma i Timrås snälla och rara humorslösa gb inte. Hårda krav här på vad som skrivs....
Sv: GO TIMRÅ GO
nectis: Löfbergs Lila Arena har utrymts mitt under pågående elitseriematch.
Enligt uppgifter till Expressen rör det sig om ett bombhot.
- Vi säger ingenting just nu, säger vakthavande på polisens ledningscentral i Värmland.
Enligt uppgifter till Expressen rör det sig om ett bombhot.
- Vi säger ingenting just nu, säger vakthavande på polisens ledningscentral i Värmland.
Sv: GO TIMRÅ GO
Också äre bra drag från publiken också, skönt att höra . Varit bra drag under hela matchen.
TIMRÅ IK!!!
TIMRÅ IK!!!
« Föregående · 777586 · Nästa »