GO TIMRÅ GO
« Föregående · 769141 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Wesse1: hmmmm dom tycker att timrå inte har någe driv ???
ändå vinner dom match efter match.
Hur dålig är inte alla andra lag dårå??
ändå vinner dom match efter match.
Hur dålig är inte alla andra lag dårå??
Sv: GO TIMRÅ GO
epa: den verkar konstigt .. lite överbelastning mellanåt på HLs matchbevakning oxo! den är ju mycket bättre än swehockeys
www.hockeyligan.se/live/live_20061017126.html
www.hockeyligan.se/live/live_20061017126.html
Sv: GO TIMRÅ GO
Swehockey on line suger även hemma hos DJ - den har inte funkat på hela tredje perren! :(
« Föregående · 769141 · Nästa »