1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

GO TIMRÅ GO


Sv: GO TIMRÅ GO
Batman: Jaha, då gäller det att rädda minst en poäng då. Onödigt av Hahl.

Kämpa Timrå!

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu gäller det att få 1 pinne,

Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: Oproffsigt......

Sv: GO TIMRÅ GO
Jag förstår protesterna. Andersson är så jävla pinsam

Sv: GO TIMRÅ GO
FM: Ja han e det, helt klart.

Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: Håll i NU för fan

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Dom SKA vara opartiska....

Sv: GO TIMRÅ GO
MB: jaja ta ut backlund och avgör hehe

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Magnus Wahlman är brynäsare...

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Tomas Andersson är en idiot..trötta jaekel!

Sv: GO TIMRÅ GO
ja opartiska ja

Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: yes 1pinne iallafall

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Hahl ut på en tvåa och Pärssinen ut på tio min. Hela förstalinan borta i sudden. Jippie...

Sv: GO TIMRÅ GO
Jävla skit! förlorade poäng idag igen. Men varför stängs inte Thomas Andersson av, eller bötfälls efter Göteborgsmatchen?

Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: Ett poäng är bättre än noll iaf :)

Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Nu kliver Nilsson fram

Sv: GO TIMRÅ GO
Batman:
2-2 = åtmintonde 1 poäng, men det blir TVÅ!

Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: lugn bara Robban avgör i sudden

Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: Han lär ju inte vara Kentas favorit i alla fall... lite pinsam är han dock...

Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: får matcha Lotvonen, Strålman och Robban först

Sv: GO TIMRÅ GO
nära robban in å flina bara så får lule´2 min

Sv: GO TIMRÅ GO
in med den fan nurå

Sv: GO TIMRÅ GO
uchamej 2 förlorade pinnar ajajaj

Sv: GO TIMRÅ GO
Njä vi säger så här Timrå måste hålla sig på banan för mycke utvisningar + att första kjedjan har varit väldigt osynlig dom sista matcherna + att vi behöver få tillbaka sanny snart = SM-Guld

Sv: GO TIMRÅ GO
Vi leder serien, ingen är dålig och i morgon kliver Asplund in och storspelar.

Halleluja.

Sv: GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO

Sv: GO TIMRÅ GO
ÄNTLIGEN.

Man längtar till match varje dag nu för tiden.
Kul att Asplund får stå
kul att svedberg är med
kul om timrå vinner.

Go timrå Go

Sv: GO TIMRÅ GO
Matchens profil:
Johan Backlund har väldigt stort ansvar för Timrås fina inledning. Han har allt som oftast varit omutlig i målet. Backlund kommer att bli en hård nöt att knäcka, men vi lyckades åtminstone med det förra säsongen.

Svenska fans har Koll.

Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: Risken finns att vi får många utvisningar idag, för många spelare på plan.....Backlund släpper inte förbi sig nåt....

Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: Förmodligen har de större koll än vad du tror... Naturligtvis så syftar de ju på matcherna mot Leksand ifjol.

Sv: GO TIMRÅ GO
1-5 slut resultatet

Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Ja nu var det inte vilka han spelade med ifjol jag menade, Utan vem som står ikväll!

Sv: GO TIMRÅ GO
Nu får vi ju hoppas att TIMRÅ håller sig på banan och inte drar på sig en massa utvisningar.

Sv: GO TIMRÅ GO
Hmmm duktiga reportrar Lidköping

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: Då tar vi samma start som mot lule....

Sv: GO TIMRÅ GO
Rox: gör mål direkt nu då, webbradion e seg.. =(

Sv: GO TIMRÅ GO
bucken:

Ja, plus att dom måste ta vara på sina pp

Sv: GO TIMRÅ GO
Rox: Jepp låter bra det

Sv: GO TIMRÅ GO
brynäs mål efter 32 sek Jiri Bicek! bra start!

Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: Seg är bara förnamnet. Tar mig inte ens in på sidan :/

Kämpa nu Timrå!

Sv: GO TIMRÅ GO
RTS: Jo och det var ju klart när det skrevs...

Sv: GO TIMRÅ GO
Kerstin_k: Ganska jobbigt. Kom igen nu!

Sv: GO TIMRÅ GO
kul att asplund får stå =)

Sv: GO TIMRÅ GO
är de bara jag som inte får igång webbradion..?

Sv: GO TIMRÅ GO
Jä**a väbbradio, får inte igång den. Jag vill ju höra på håkky

Sv: GO TIMRÅ GO
jolle: nej jag får inte heller igång den.

Sv: GO TIMRÅ GO
jolle:

Överbelastning eller har ni 128 modem??

Sv: GO TIMRÅ GO
General_Moisio: För mig funkar den utan problem i alla fall.

Sv: GO TIMRÅ GO
Red-line: Ja vilken tur du har =)

« · 773807 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer