GO TIMRÅ GO
« Föregående · 775600 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Ja jag håller med det brukar vara lojt på webben men det är ju riktigt med fart på dom ja reportrarna inte pupliken
Sv: GO TIMRÅ GO
Jaja 5 man på plan hela sista perioden så ska det här nog gå vägen och man får jubla ännu en gång
Sv: GO TIMRÅ GO
Nu är det ju bara att hoppas att Timrå gör en såndär sista period som bara Timrå kan
Sv: GO TIMRÅ GO
Måste få kommentera det här med Kenta och köra på målvakterna. Den första med Ekman, han bänkade väl Ekman efter den händelsen. Det visar att han inte tolrerade det. Manderville var ju en kamp om pucken och han försökte ju faktiskt åka mellan Norrena och sargen, och blev faktiskt friad i "rätten". Händelsen i måndags får faktiskt målvakten skylla sig själv lite när han sticker fram näsan mitt framför Hahl.....
Sv: GO TIMRÅ GO
Per HApps: tyvär så kommer nog många försvinna på landskamper både svenskar och finnar inte bra tycker jag
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: 1-1 vart det, ja har tippat 3-0 till Timrå kom igen nu, jag håller tummarna!
Sv: GO TIMRÅ GO
TD:
Känns bra att Asplund kan vara en bra backup ifall Backlund drar på sig en skada
Känns bra att Asplund kan vara en bra backup ifall Backlund drar på sig en skada
« Föregående · 775600 · Nästa »