GO TIMRÅ GO
« Föregående · 775853 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Vad fan yrar kommentatorerna i? "Det är kul att se Timrås unga stjärnor. Det ska bli spännande att se var de spelar nästa säsong..."
Sv: GO TIMRÅ GO
Inte ska de ha samma tur som förra matchen då de gjorde 2 mål på en minut! JObba JObba JObba
Sv: GO TIMRÅ GO
LingaN: Jävlar, precis när jag skrev det blev det mål. Men han verkar ha varit bra ändå...
Sv: GO TIMRÅ GO
fan vad skönt! Härligt Asplund! Men det blir max 5 matcher den här säsongen sålänge inte Backlund blir skadad.
Sv: GO TIMRÅ GO
kamsen: Mycket efterlängtat segerjubel... Faen va sköönt...
Nu knäpper jag en Heineken.
Nu knäpper jag en Heineken.
Sv: GO TIMRÅ GO
Skönt med 3 pinnar!
Bra med ett ljus i snöstormen för de tappra som tagit sig ner, när de nu ska bege sig hemåt igen!
Bra med ett ljus i snöstormen för de tappra som tagit sig ner, när de nu ska bege sig hemåt igen!
« Föregående · 775853 · Nästa »