GO TIMRÅ GO
« Föregående · 775941 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Vackert så... Annars så känns det som att 1-2 är ett gångbart lir på TIK i vinter. Du som är statistikmongo, har du nån koll på hur många matcher man vunnit med det resultatet i höst?
Sv: GO TIMRÅ GO
Kan någon förklara det här....
56.00 2 min Brynäs 29. LAVINS, Rodrigo TRIP
56.00 20 min Brynäs T. Team Brynäs GA-MI
56.00 2 min Brynäs 29. LAVINS, Rodrigo TRIP
56.00 20 min Brynäs T. Team Brynäs GA-MI
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Fem matcher har man vunnit med 2-1, samtliga på bortais. En av matcherna (mot MIF) vanns efter förlängning, så det är ju fyra efter full tid, Luleå, Skellefteå, Frölunda och Mora.
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo:
Frölunda åkte på en torsk i kväll, undrar om dom blir surströmmingar på lördag
Frölunda åkte på en torsk i kväll, undrar om dom blir surströmmingar på lördag
Sv: GO TIMRÅ GO
TD: Jojust det, var inte det en ny regel för i år....det där med obscena gester som ger matchstraff..... så var det nog....
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Nja, fem av sex, är det väl snarare, med tanke på att vi vunnit just sex matcher på bortaplan såhär långt. Den match vi inte vunnit med 2-1 vann vi med 3-1, så det är säkra papper på ett insläppt mål när Timrå vinner borta! =)
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Hm...5-2 matchen mot HV...den gobiten
missade du Anders....5-0 till Timrå i sista..en historisk kväll!
missade du Anders....5-0 till Timrå i sista..en historisk kväll!
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Jag tänkte väl mest på att det var fem av nio bortamatcher som slutat med dessa siffror.
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Nepps. Fyrling. Gnaget, Timjå, VF och LHC. Insats: Okänd. Dock en nykter summa :)
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Du har så rätt. Att ha vunnit sju matcher av nio på bortais får man nog säga är riktigt starkt. Med sammalnagt 20 inspelade pinnar på bortaplan är Timrå i särklass. Tvåa ligger HV på 10 poäng, men då har man iofs spelat tre bortamatcher mindre.
Sv: GO TIMRÅ GO
Har spanat på hockeyligans highlights och jag måste säga att det är smått bedrövligt att Lahti dömer bort TIK:s 2-0. Dessutom så ska Pärssinen och inte Strålman ha passningspoäng på Nilssons kasse.
Kolla själva;
Kolla själva;
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Ja, vad är det han blåser för egentligen? Det hela blir än märkligare då han helt klart borde ha sett vad som hände via målkameran, ja, då Lahti nu otroligt nog missar det som händer trots att han bara står ett par meter därifrån. Tur att den händelsen inte blev matchavgörande.
Sv: GO TIMRÅ GO
Dream Team: Lahti har ju dömt bort Timrå förr.....
I semifinalen mot Frölunda.....men man ska inte klaga på domarn´n
Ja..är ju de själv:)
I semifinalen mot Frölunda.....men man ska inte klaga på domarn´n
Ja..är ju de själv:)
Sv: GO TIMRÅ GO
Ambroo: Warg och Pärssinen fick mycket riktigt ass. till Manges 1-0.
| 27.00 | 0 - 1 EQ | Timrå | 24. NILSSON, Magnus | |
| (79. WARG, Fredrik | ||||
| 27. PÄRSSINEN, Timo) | ||||
| 53.44 | 0 - 2 EQ | Timrå | 36. STYF, Pär |
| 56.50 | 1 - 2 PP1 | Mora | 12. KULTANEN, Jarno | |
| (14. JOHANSSON, Eric | ||||
| 9. BOGG, Håkan) | ||||
Sv: GO TIMRÅ GO
Fan håller på att få bryt när jag kollar på målet Lahti dömde bort. Pinsamt att sånt där bara får passera förbi.
vilken jävla nolla!
vilken jävla nolla!
Sv: GO TIMRÅ GO
RocknRolf2: håller med fullständigt,va faan han står ju där å ser att målet är riktigt den där satans kaffe-Lahti...
Sv: GO TIMRÅ GO
Helg Ernest: Kolla länken nedan från Ambroo... Håller med Roffe... finns ingen anledning att dömma bort målet. Utom möjligen för spark och det är nog ganska osannolikt...
« Föregående · 775941 · Nästa »