GO TIMRÅ GO
« Föregående · 776262 · Nästa » Till forumet
Sv: GO TIMRÅ GO
Janken:
Anser nog att Robert Lathi gjorde en helt korrekt bedömning, har ju 1-2 på Matchen å 50 bagare som insatts ;-)
Anser nog att Robert Lathi gjorde en helt korrekt bedömning, har ju 1-2 på Matchen å 50 bagare som insatts ;-)
Sv: GO TIMRÅ GO
Janken:
Precis, men när det gäller Robert så har jag haft nån dust med honom i domarrumet, men det är preskiberat nu.
Precis, men när det gäller Robert så har jag haft nån dust med honom i domarrumet, men det är preskiberat nu.
Sv: GO TIMRÅ GO
Tikare som rör på sig .. Källarsson utlånad från Blues till JYP .. han hade vi kanske kunnat låna annars
Sv: GO TIMRÅ GO
En extimråit var riktigt bra i dagens match mellan Löven och AIK. Jimmy Danielsson var planens klart bästa spelare. Som delad tvåa kom domare Rådbjer och Sehlstedt i Lövenmålet.
Sv: GO TIMRÅ GO
Tycho: Jag såg Rögle-Bofors på teve. Där var Sebastian Lauritzén riktigt bra, bäst i bortalaget.
Sv: GO TIMRÅ GO
JimmyH: I strimmahallen var det match mellan rött och vitt där knylan, engan och abron var de mest framträdande
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: hehe, sant.. En annan missade ju hockeybussen. Annars hade jag stått å för ett j*vla liv där nu.
TIMRÅ IK
TIMRÅ IK
Sv: GO TIMRÅ GO
bucken: En annan sak som är bra för toppstriden är att Linköping ligger under mot HV-71 med 2-0 .
« Föregående · 776262 · Nästa »