Hatt till middag
« Föregående · 113681 Till forumet
Sv: Hatt till middag
callerabas: Då kanske vi kan göra sällskap då för jag har lovat min arbetskamrat som kommer från Vittangi att äta upp hans lovikka vante om Luleå tar SM guld och Timrå åker ur elitserien...och det utan ketchup....
Sv: Hatt till middag
kvasthilda: Bra idé. Vi kanske kan göra en happening av det och låta alla som slagit vad utföra sina respektive vad. Kan nog bli en kul tillställning. :)
Sv: Hatt till middag
callerabas: Då kan ni ju slå ihop er med Smokey, han har slagit vad med mig i går att om TIK kommer att få en seger i Gavlerinken i år, vinsten är back öl. Däremot så lovar han också att cykla upp till treriksröset om inte TIK går till Slutspelet. (se tidigare inlägg)
Har ni spelat färdigt nu före serien eller har ni någon träningsmatch kvar?
/Patrik
Har ni spelat färdigt nu före serien eller har ni någon träningsmatch kvar?
/Patrik
Sv: Hatt till middag
Hälge: Aj aj, det kan bli ett riktigt kramkalas alltså!
Ang Skellefteå hur mycket pengar har dom plöjt in i laget och ingenting händer! det måste vara frusterande.
Ang Skellefteå hur mycket pengar har dom plöjt in i laget och ingenting händer! det måste vara frusterande.
« Föregående · 113681
Jag ser fram emot att bjuda honom på hatt, gärna med ketchup till om han vill !!!