Nä hörni, här längtar alla till nästa hemmamatch och derbyt. Men hoppas laget har rätt fokus och levererar på den här turnén längs östkusten.
Hästen away ikväll. Vi saknar Westlund, Molinder och Wedin. Har vi fortfarande ett bortaspöke? Vi har tagit 13 av 30 möjliga poäng på bortaplan och har inte samma sjuka hemma-borta-split. Hästen har väl varit ganska darriga på slutet så chansen är vel helt okej. En annan fråga är om vi kan fortsätta ta oss ut varannan bra-varannan dålig-stimmet och leverera en tredje bra match på raken.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hästen away ikväll. Vi saknar Westlund, Molinder och Wedin. Har vi fortfarande ett bortaspöke? Vi har tagit 13 av 30 möjliga poäng på bortaplan och har inte samma sjuka hemma-borta-split. Hästen har väl varit ganska darriga på slutet så chansen är vel helt okej. En annan fråga är om vi kan fortsätta ta oss ut varannan bra-varannan dålig-stimmet och leverera en tredje bra match på raken.