Hejarklacksramsa
kommer vårt lag (kommer vårt lag)
som spöar luleå å modo varje dag(varje dag)
å fanan vår ( å fana vår)
är röd å vit ( är röd å vit )
å ni ska passsa er för vi e '' tikare ''
vid tikare förstörs det kasnkem en d måste ju gå att komma på något.
eller nåt i denna stil:
'' röd å vit, tillsammans e vi tikare,
ifrån medelpad, vi stöttar vårat lag
också sjunger vi igen för ! typ något sånt ? där är melodin
www.youtube.com/watch?v=SBsJ6T0N1rg&feature=related
Ni har ingen Pikka, ni har ingen Pikka ...
www.youtube.com/watch?v=O4IzJ_9S1Q8
"för om d är som d är just nu kommer 50 åriga gubbar fortsätta fylla största delen av timrå klacken, Å D HÅLLER TAMMEFAN INTE I ELITSERIEN OM VI SKA BLI ETT TOPPLAG !"
Är ju inte hela sanningen egentligen, Du blir inget topplag för enbart klackens skull, se på LHC tex...Men visst vill man ha bra klack och det kan hjälpa till, en bra klack är även bra utåtsett - PR. Flera ungdomar väljer bajen pga klacken, Sjukt många började gilla Djurgården i detta slutspel pga av klacken. Så jag är mer än gärna med oh hyvar ut keps gubbarna ur klacken, som endå vägrar sjunga!!111
TOPLAGEN HAR JU VERSTA KLACKANRA OCH DE ÄR AS COOL
BAJENN HAR ASABASABRA
OCH GUBBARMNA SAK STÅ PÅ SITTPLATS OCH ITNE LÅTA
tik060: whatever. Jag har också varit i tidiga tonåren och vet hur det är. Tro mig, det blir roligare med åren.
Men ett tips ska du få från farbror Maco: Ska du youtubeporra klackfilmer så kolla vad som finns från turkiet eller italien eller något liknande, det är därifrån Stockholmsklackarna stjäl förstår du. Roligare att stjäla först än vara nummer 28 i landet med något "nytt".
"är mer än gärna med oh hyvar ut keps gubbarna ur klacken, som endå vägrar sjunga!"
Sjunger man så är man som sagt ok. Det är trots allt en klack som ska stödja sitt lag, och jag vet ett flertal gubbar (med just keps) som enbart står där rakt upp och ner (måste vara pga priserna) Och när dom väl öppnar käften då klagar dom att man väsnas för mkt, öhm...det är en klack! Godmorgon.
Blizzard: Vid 33 är man passé
Vid 35 så kan man hälsa hem
Vid 40 jämt är man ett skämt
Och högre opp så åker man väl på en propp
Jag skulla välja Sonnenberg för att han typ av spel är vad som måste in i truppen, en till gris som gör poäng.
lungan: Pääjärvi. För att han är bra nära komplett vid 19 och kommer att vara ännu bättre vid 20. Även om Sonny är en vikitig rollspelare.
Pääjärvi skulle ta sin speltid av Hynning eller Pärssinen om vi får behålla honom, inte av Sonnenberg.
Dessutom har det nämts i ett annat forum att han kommer stanna, men jag väljer att inte tro på det rycktet!
tik060: Det är riktigt kul att det börjar visas intresse för läktarbiten i Timrå, det har jag tjatat om i snart tio år känns det som. Men det hade nästan passat bättre i ett eget forum där man kan få en överblick kring hur många intresserade det finns egentligen.
Jag uppmanar härmed jens_88 med övriga Läktargruppen att slutföra det vi i "förra" Läktargruppen aldrig slutförde, en egen hemsida med ett eget diskussionsforum inriktat mot supporter- och läktarkulten i Timrå.