HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
« Föregående · 763996 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Bo Bly:
Varken Nyberg eller Larsson på isen,,dom sitter på bänken tydligen.
Varken Nyberg eller Larsson på isen,,dom sitter på bänken tydligen.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Ja det va ju inte lite boxplay vi spela idag hehe, bra träning! 18-4 i skott för HV Ja Det e grymt!
Backlund ÄGER!
Backlund ÄGER!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
pratarn:
Timrå åkte just på sin 5_e utvisning.....
mest boxplay hela tiden
Timrå åkte just på sin 5_e utvisning.....
mest boxplay hela tiden
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
God Afton allehanda hockeyvänner.
Pratar'n signar in för en stunds högkvalitativ
Timrå IK-underhållning.
Vad har hänt?
Pratar'n signar in för en stunds högkvalitativ
Timrå IK-underhållning.
Vad har hänt?
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
TIK har 8 min utv efter ca 7 minuters spel... hemmadomare eller dålig start från TIK ?!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Och äntligen är radion igång! Kändes inte helt klockrent att höra om fotboll när TIK spelar...
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
lungan: Fler än jag som har problem. Man vill inte direkt höra P4 just nu... Blä!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Per HApps:
Nej Backlund...
men däremot så spelar Warg....och Nyberg,,och larsson
Nej Backlund...
men däremot så spelar Warg....och Nyberg,,och larsson
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
12 min kvar till nedsläpp. Hoppas på en poängrik match och ett långt reportage på Hockeykväll i kväll.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Kerstin_k:
Att Alexander Larsson gör mål ikväll.. Det är ett som är säkert..
Att Alexander Larsson gör mål ikväll.. Det är ett som är säkert..
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
TIKbiff: Saxat från Kenta Snackar "Det troliga är att Eric Moe och Alexander Larsson kliver in från start." Spännande att se vad det bär.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Kerstin_k:
Larsson satt ombytt på bänken redan i Hovet vad jag kunde se..
Det var i alla fall en spelare med blå handskar med på värmningen.. Och han stod med i programmet.
Han får inte många vilodagar..
Men om Warg fortfarande har tå-problem kanske han får gå in på en centerposition.
Larsson satt ombytt på bänken redan i Hovet vad jag kunde se..
Det var i alla fall en spelare med blå handskar med på värmningen.. Och han stod med i programmet.
Han får inte många vilodagar..
Men om Warg fortfarande har tå-problem kanske han får gå in på en centerposition.
« Föregående · 763996 · Nästa »
Bo Bly: Och dessa 4 skott kom i PP. Har svårt att tro att Timrå inte sköt ett enda skott mot mål i spel med samma antal spelare.