HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
« Föregående · 764394 · Nästa » Till forumet
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
actionleif: NÄHÄ?!?!?! Va paff jag blev...
Jimmy....nä just det....*gladare än gladast*
Jimmy....nä just det....*gladare än gladast*
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
någon som vet vart man kan kolla vilken som varit assist till våra mål???
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Norden_AN: Ja det hade jag med gjort med.
Men så typiskt att man för engångs skull får se en live match så torskar de, jag ska nog inte gå mer på hockey jag tar på mig förlusten :D
Men så typiskt att man för engångs skull får se en live match så torskar de, jag ska nog inte gå mer på hockey jag tar på mig förlusten :D
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Skarin: Haha fick upp en bild med hans huvud på en liten unges kropp som rycker i den andra och säger Toa Toa, Kissis å Bajsis!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
klart de säljer mkt biljetter när serie ledarna är på besök,,40 tikare kan det stöämma
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Rooster23: jo visst är det underligt att Timrås kommentatorer (vid våra hemmamatcher) är dom ända jag hört som alltid håller på bortalaget..
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Tnäk om dom hade gjort såhär i Stockholm...jag skulle bölat på läktaren då :')
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
JimmyH: men du må ju ha tid o gå o skvätta....hos dej va ju matchen slut för länge sedan?!?!?
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
JimmyH: Ja. Det kan inte vara lätt för honom. Kissis och bajsis är bara förnamnet ;)
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Med risk för att få på fingrarna av ett HV-mål snart men...: Visst låter det som om kommentatorn har gråten i halsen?
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
RocknRolf2: Jag börjar känna för dig. Det här med att vara webradiosupporter suger ju. Kissis hela tiden.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
John K:
Att vara Tikare innebär per automatik at man skall ha en pessimistisk grundsyn på tillvaron. Eller säg så här, det kan alltid bli värre.
Att vara Tikare innebär per automatik at man skall ha en pessimistisk grundsyn på tillvaron. Eller säg så här, det kan alltid bli värre.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
satan, onödigt att släppa till kontringar i pp. andra gången det leder till utvisning idag
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Detta tär hårt på HV spelarnas psyke de kommer aldrig ta sig in i matchen igen, klart med tre poäng tror jag.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
LingaN: stats.swehockey.se, www.hockeyligan.se/live/live_2006100991.html
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
actionleif: Håll i detta nu för fan. Jag har ju tippat 2-3 på matchtipset! Slumppuckarna ramlar in nu. Oh my god! It´s so amazing!
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
actionleif: Sade någon att det skulle bli trist att se Hockeykväll senare?
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Jag har inte fått igång radion ännu, får aldrig till det och orkar inte engagera mig.
HAR DOM VÄNT OCH VUNNIT MATCHEN!?
Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Revansch för den där matchen 00/01 känns det som. Minns ni den? Två perioder, 3-1 ledning och ribbskott av Zäta. 1,5 minut in i tredje stod det 3-4 och det blev 3-5.
« Föregående · 764394 · Nästa »