Tjenare! Igår sattes serie-ettan på plats trots att HV:s skadelista såg ut som följer: Mikael Lindman, Per Gustafsson, Ola Thorwalls, Per-Åge Skröder, Anders Huusko och Björn Melin!!!!! HV ligger under med 1-3 en bit in på andra och vänder det till seger 4-3!! Tala om styrkebesked!! Måste faktiskt säga att Timrå överraskat mig positivt hittills och tror att ni tar en slutspelsplats! En sak som jag tycker var lite tråkigt igår var att Timrå-spelarna var riktiga dåliga förlorare efter matchen!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Igår sattes serie-ettan på plats trots att HV:s skadelista såg ut som följer: Mikael Lindman, Per Gustafsson, Ola Thorwalls, Per-Åge Skröder, Anders Huusko och Björn Melin!!!!!
HV ligger under med 1-3 en bit in på andra och vänder det till seger 4-3!! Tala om styrkebesked!! Måste faktiskt säga att Timrå överraskat mig positivt hittills och tror att ni tar en slutspelsplats!
En sak som jag tycker var lite tråkigt igår var att Timrå-spelarna var riktiga dåliga förlorare efter matchen!
Forza Håve!