HV71 - Timrå IK 2022-11-29
« Föregående · 2415242 · Nästa » Till forumet
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Kulltorp: om vi utgår från att första brukar vara vår sämsta då ....
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
roger_sundsvall: Ändå ingen superperiod av oss villl jag säga. Men fin utdelning såklart.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
vonDöbeln: Va de du som komentatorn såg i stående ovationer i Timrå tröja???????
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
När vi torskat och inte kuggat i som lag under matcher och mina säkringar flyger en efter en…
Då ser det inte ut som under första.
P Svensson sover med pucken och det hettar till men har ingen jävla betydelse när helheten ser till att det inte betyder något.
Stolthet när Timrå som lag levererar sådana perioder som den första ikväll!
Jääääääääkligt fint!
Då ser det inte ut som under första.
P Svensson sover med pucken och det hettar till men har ingen jävla betydelse när helheten ser till att det inte betyder något.
Stolthet när Timrå som lag levererar sådana perioder som den första ikväll!
Jääääääääkligt fint!
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Zäta75: Saker börjar kugga på riktigt nu. Spelar detta lag på topp kan det bära långt. Men det är två perioder till att avverka och blir tufft att hålla i detta spel över hela matchen, men det kan gå.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
För er som läste mitt inlägg idag vid lunch.
Har precis ringt till frugan och bett henne dubbelpacka morgondagens lunch.
Tar på mig fullt ansvar om det innebär jinx och torsk.
Har precis ringt till frugan och bett henne dubbelpacka morgondagens lunch.
Tar på mig fullt ansvar om det innebär jinx och torsk.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
roger_sundsvall: då har vi avhandlat den första förhatliga perioden. Nu växlar vi upp härifrån!
+ 9
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Känns fortfarande som man bara går runt och lever i någon dröm. Det här är för bra för att vara sant.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Zäta75: Instämmer, det var längesen jag satt å njöt en första period :p
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Zäta75: För några matcher sen gnällde alla att det inte ändrade ingenting i kedjorna, har inte hört ett ord from dom sen det började gå väldigt bra
+ 18
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Jåkkinen: Timrå är som ett självspelande piano nu. Vi har verkligen hittat rätt kedjor, bra form och självförtroende. Jag njuter!
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Det märks att grabbarna i offensiven steppat upp. Är en fröjd att se att man skjuter på allt
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Tårtan: Vi är så sjukt vassa nu att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Vilket stäm!!!
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Rallarn: Iptv är billigare! 1500kr per år engångs kostnad 1500för boxen!
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Dubbeld: Ja att man inte ens grejar att få fram en repris, Cmore är ju inte direkt gratis.
+ 7
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
roger_sundsvall: Herregud, vilken kedja! Och Lander är väl snart top scorer. Man njuter!
+ 3
« Föregående · 2415242 · Nästa »