HV71 - Timrå IK 2022-11-29
« Föregående · 2415285 · Nästa » Till forumet
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Vem trodde man skulle få uppleva detta. Timrå spelar nu bäst i hela SHL!
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Herminator: ”det var ju i skottrörelsen” sa säkert domaren till fågelholk Samuelsson.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Rip Kirby: Listigt skott av Lyytet, HåVeee gnäller på hög klubba av JJ innan, he he.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Ja HV välkommen till timrås värld, där man aldrig får med sig höga klubba utvisning
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
eliassjo : Trevligt, hela hockey-Sverige gläds när hv ligger där de ligger
Kanske kan några fler här inne inse att ni inte är bajs
Kanske kan några fler här inne inse att ni inte är bajs
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
sargad: Största snorbromsen har väl han veteranen i NHL kommer inte ihåg va han heter tror han spelade i Calgary!!! O Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz!!!!!
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
roger_sundsvall: Alla som jobbat ihop till ett mål får göra det ikväll!
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
sargad: inför andra nu då:
Ödmjukhet,
Kamp,
Och effektivitet!
HV vill ändra matchbilden så nu gäller det att ta för sig och inte bromsa hem det här. Då lär det svärmas ordentligt runt JJ framöver!
Ödmjukhet,
Kamp,
Och effektivitet!
HV vill ändra matchbilden så nu gäller det att ta för sig och inte bromsa hem det här. Då lär det svärmas ordentligt runt JJ framöver!
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
jens_88: finns ju fortfarande tid för HV71 att vända detta men lite ikoniskt när det är Lyytinen som räddar ett mål med en skotttäckning på LaLeggias skott mitt i slottet.
+ 8
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Bee: Hockeyn vi spelar och stabiliteten och lägstanivån på hela gänget är jag inte människa att kommentera nu, det är lixom $^£_=÷€^"&££ !!!!!
Vi lever drömmen.
Vad jag däremot kan kommentera det är Landers fantastiska "överkropp". Vi snackar Burt Reynolds, vi snackar Tom Selleck, vi snackar respekt och låt den aldrig åka av.
Vi lever drömmen.
Vad jag däremot kan kommentera det är Landers fantastiska "överkropp". Vi snackar Burt Reynolds, vi snackar Tom Selleck, vi snackar respekt och låt den aldrig åka av.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Kulltorp: om vi utgår från att första brukar vara vår sämsta då ....
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
roger_sundsvall: Ändå ingen superperiod av oss villl jag säga. Men fin utdelning såklart.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
vonDöbeln: Va de du som komentatorn såg i stående ovationer i Timrå tröja???????
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
När vi torskat och inte kuggat i som lag under matcher och mina säkringar flyger en efter en…
Då ser det inte ut som under första.
P Svensson sover med pucken och det hettar till men har ingen jävla betydelse när helheten ser till att det inte betyder något.
Stolthet när Timrå som lag levererar sådana perioder som den första ikväll!
Jääääääääkligt fint!
Då ser det inte ut som under första.
P Svensson sover med pucken och det hettar till men har ingen jävla betydelse när helheten ser till att det inte betyder något.
Stolthet när Timrå som lag levererar sådana perioder som den första ikväll!
Jääääääääkligt fint!
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Zäta75: Saker börjar kugga på riktigt nu. Spelar detta lag på topp kan det bära långt. Men det är två perioder till att avverka och blir tufft att hålla i detta spel över hela matchen, men det kan gå.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
För er som läste mitt inlägg idag vid lunch.
Har precis ringt till frugan och bett henne dubbelpacka morgondagens lunch.
Tar på mig fullt ansvar om det innebär jinx och torsk.
Har precis ringt till frugan och bett henne dubbelpacka morgondagens lunch.
Tar på mig fullt ansvar om det innebär jinx och torsk.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
roger_sundsvall: då har vi avhandlat den första förhatliga perioden. Nu växlar vi upp härifrån!
+ 9
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Känns fortfarande som man bara går runt och lever i någon dröm. Det här är för bra för att vara sant.
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Zäta75: Instämmer, det var längesen jag satt å njöt en första period :p
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Zäta75: För några matcher sen gnällde alla att det inte ändrade ingenting i kedjorna, har inte hört ett ord from dom sen det började gå väldigt bra
+ 18
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Jåkkinen: Timrå är som ett självspelande piano nu. Vi har verkligen hittat rätt kedjor, bra form och självförtroende. Jag njuter!
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2022-11-29
Det märks att grabbarna i offensiven steppat upp. Är en fröjd att se att man skjuter på allt
+ 3
« Föregående · 2415285 · Nästa »