HV71 - Timrå IK 2024-02-22
« Föregående · 2656857 · Nästa » Till forumet
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Paninaro: Manuset är skrivet. HV kommer att göra 3-2 och sen viker Timrå ner sig. Mönstret brukar vara så...
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Paninaro: Ni skulle inte tacklat sönder Rindell med en redan ihålig backsida..
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Zäta75: vi har några spelare som gör hv bra.. ingen nämnd ingen glömd. Så trist men faktum är att vi har några som knappt håller allsvensk klass
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Jag är så jövla trött på coachandet. Eronen och edfeldt gör ett bedrövligt byte. Men de får stanna kvar trots det. Sedan blir Timrå tillbakatryckta och didde tar en dålig utvisning
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Vi har ingen defensiv,,,
Håller fast ist för att tackla och styr in allt i egna slottet och ut allt i andra slottet…
Stora frågan: Varför tar inte Forsmark bort klubban för
Lenc i slottet trots att HV annonserar i lokalmedia vad dom söker i PP?
Håller fast ist för att tackla och styr in allt i egna slottet och ut allt i andra slottet…
Stora frågan: Varför tar inte Forsmark bort klubban för
Lenc i slottet trots att HV annonserar i lokalmedia vad dom söker i PP?
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Synct: Japp, jag har sagt mitt om Edfeldt. Ingen jag vill bygga vidare på till nästa säsong. Inte bara sett till denna match.
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Jåkkinen: jag kan tycka man tar sådant i omklädningsrummet inför matcher/träningar, inte direkt efter när spelare har blivit skadad.
Om en spelare skulle säga att vi har en tränare som måste lära sig att coacha. Hur tror du stämningen skulle va då?
Om en spelare skulle säga att vi har en tränare som måste lära sig att coacha. Hur tror du stämningen skulle va då?
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Villervalla: vafan håller vi på med. Gör mål och så blir vi bekväma direkt och släpper allt momentum. Mjukglass psyke
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
EXPLORERSMÅLAND: Lundin är klappkass just nu. 2a 3a i bästa fall på puckarna. Inget driv och timing
Hoppas verkligen inte hans kontrakt förlängs
Hoppas verkligen inte hans kontrakt förlängs
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
nr 33 så slappt spel. Skicka ut pucken ur zon istället för att dutta tack
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
{469}: Edfeldt och Eronen blir rejält uppsnurrade, två extremt svaga backar fysiskt också.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
{469}: Men visst känns det bättre med de som back 5-6 istället för 2-3.
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Varför låtsas kommentatorn som att han inte ser allt skit HV håller på med?
Hjälmen på OJ?
Hjälmen på OJ?
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Villervalla: Snart blir det det utvisning på JJ. Obegriplig match men det är väl så att HV inte har en aning om hur de ska föra spelet utan att släppa till frilägen.
Nu BP..
Nu BP..
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
X-Län: Ja man hoppas ju på att både Erixon och Eronen ryker. Men knappast troligt. 🤷
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Andersson: World Cup Wedda direktskott stenhårt upp i krysset pang! Mer sånt tack ❤❤❤❤
+ 9
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
{469}: fattar inte varför han ska stå på knä titt som tätt.
Nä backsidan lär uppgraderas rejält inför nästa säsong om vi ska ha en chans på final
Nä backsidan lär uppgraderas rejält inför nästa säsong om vi ska ha en chans på final
+ 5
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Zäta75: För att vinna måste man sätta dessa lägen, men nu gjorde Wedda mål. 1-2.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
bar mofftakLåt Hållander stå och fiska för frilägen. Garanterade mål.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
bar mofftak: Hanzl helt fri ska göra mål. Sen Hållander fri igen haha
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
BaraTikare: Snällt av HV att de ger oss pucken ibland. Annars skulle det se ännu värre ut. Vi fr hoppas på ett till friläge!
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
BaraTikare: ska väl hyllas före match nåt att se fram åt nåt positivt
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Villervalla: Fuck, HV blå låten sätter sig som ett kangelbär i mitt huve.
+ 1
« Föregående · 2656857 · Nästa »
