HV71 - Timrå IK 2024-02-22
« Föregående · 2656857 · Nästa » Till forumet
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Paninaro: Manuset är skrivet. HV kommer att göra 3-2 och sen viker Timrå ner sig. Mönstret brukar vara så...
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
X-Län: Wikegård bad om ett ärligt svar vilket han fick av Ante. Och det är väl menat? Han hade inte gjort sig illa om han hade lyft blicken istf krypa ihop o veva mot puck.
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
josha840: skönt innan av lander å skicka dvärgen sjöholm i backen 💪
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Villervalla: Hoppla hade fel. Forsmark 3-2. Nu lär de väl kvittera snabbt igen. WHL kedjans mål har fint snurr där som vanligt
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Jnttik: Ericson la sig och fick ett knä i ryggen, nu utgår väl han också.
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
{8876
Ja man är skapligt Trött på matchandet som sagt.
Att Eronen får spela så mycket men är så svag. Han skall dessutom vara den som steppar upp i detta läge.
Kapanen måste bryta det där kontraktet. Om vi så må få betala en del av lönen.
Ja man är skapligt Trött på matchandet som sagt.
Att Eronen får spela så mycket men är så svag. Han skall dessutom vara den som steppar upp i detta läge.
Kapanen måste bryta det där kontraktet. Om vi så må få betala en del av lönen.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Villervalla: Lär varit luften som gick ur han, får man hoppas på...
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
En formation!
Fan va kul!
Kul att se Lander vinna en fysisk duell.
Tim Erixon till duschen?
Fan va kul!
Kul att se Lander vinna en fysisk duell.
Tim Erixon till duschen?
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
TUR VI ha Schedin...Ledin å Hålland ikväll som styr upp att å Erixcsson skadad?
+ 2
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
{469}: lite det jag tänkte med ..
Gefan i knubbsäls-försvaret så kanske man inte blir överkörd non stop
Gefan i knubbsäls-försvaret så kanske man inte blir överkörd non stop
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Andersson: Men är väl bara den ordinarie kedjan kvar, i och med att Dahlén utgick?
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
bar mofftak: Kan vi inte bara skeppa Ante vem som helst skulle va bättre 🇺🇿🤬
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
BaraTikare: Han har lugnat ner sig lite. Det här ser ju mycket bättre ut än jag trodde innan match ändå.
+ 1
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Det fanns frågor kring backsidan inför i år.
Kapanen har failat riktigt hårt med den lagdelen.
Det finns inga pengar…
Frustrerande att se.
Timrås alag herrar börjar likna damlaget.
Klent med folk på bänken…
Kapanen har failat riktigt hårt med den lagdelen.
Det finns inga pengar…
Frustrerande att se.
Timrås alag herrar börjar likna damlaget.
Klent med folk på bänken…
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Fortsatt bra bortaspel mot ett av SHL:s formstaste hemmalag! Så jävla mycket rutingnäll här att jag borde hålla mig borta, men har inte disciplin. :-)
Skönt se Erixon tillbaka!
Skönt se Erixon tillbaka!
+ 11
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
OM vi vinner ikväll är vi matematiskt klara för SHL nästa säsong. Stort OM men...
+ 4
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Söderöver: Ja kontrakten på Erixon och Eronen står oss i dagsläget. Vilka är Kapanens kontrakt.
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Rico01: man vet att man är timråsupporter när man ligger 6:a i tabellen men sitter och räknar på kval 😁
+ 14
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Hahaha såg ni hur EP höll på att dra på sig en slashing-/efterslängsutvsning efter han blivit nedtacklad?
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Timrå Isstadion: Haha, bra bortaspel. Tror vi ser lite olika på detta. 😅
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
{469}: Samtidigt är både Erixon och Eronen backar som kan äta enormt med minuter när det behövs. Nyttigt för tillfället.
+ 14
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
Spelarna får säga vad dom vill ihop med Ante men den här kommande avslutande delen av SHL handlar för Timrås del bara om att överleva matcherna.
Det är ruskigt tunt nu…
Det är ruskigt tunt nu…
+ 3
Sv: HV71 - Timrå IK 2024-02-22
bar mofftak: Jo vi är ju så illa tvugna när vi inte har nått annat att välja på. Erixon är ju inte helt katastrof, men Eronen, där har jag tappat hoppet.
+ 2
« Föregående · 2656857 · Nästa »