I väntan på nedsläpp
Sitter här och bara väntar på att en ny spännande säsong med många
nya namn.....
Ser mkt hoppfullt ut!!!
Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!!
Lall On Lall On...
Vi hörs tamjefan i vinter!!!
Nu återgår jag till semestern...
På lördag finns jag med i publiken på stadskampen
i Kalmar.......Väl möttt
Sitter här nere i högsommarvärmen i Saint Tropez åå
bara väntar på nedsläpp.....
Laget ser toppen ut....
Sitter här med kall Norrlands Guld strong o en vargtass...
Man måste ju börja ladda....skål tamjefan....TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Älska Timrå IK i vått och torrt ALLTID!!!!
Timrå IK SM-GULD anno 05-06......
simma lungt....gott folk!!!
Vi hörs!!!
ride on ride on..
Lall On Lall On..
Snart drar vi in i isladorna igen.....skönt!
P.S. Med viss reservation för min skarpsynthet... D.S.
Var på IKEA idag, såg en massa ufon med konstig dialekt och självlysande plastträskor....måste ha kommit sådär 15 mil norrifrån..
;-)
Hur länge varar erbjubandet? Kan man beställa på postorder?
Söndsvallarna har banjokänslan i generna, kolla in länken...
"Via England kom jazzen till Sverige på 1920-talet. En av Sveriges och Sundsvalls första jazzmusiker var Alf Holmberg, som under hela 1920-talet satt med i flera jazz-och dansorkestrar där ha spelade mandolin och banjo."
Ganska löjligt allt det hära med banjos hit och banjos dit.
Väx upp!
Dream Team:
Usch vad det ramlar in kusiner här och försöker anklaga oss för banjolirande när hela Sverige vet att hela deras släkt har lirat banjo i urminnes tider..
Frisco:
Pinsamheterna står du för..Väx upp o pallra in din lekamen i din egen GB..
Varför?
Foldron:
Tillräckligt gammal för dig allafall..
Att ni Moodoiter inte kan inse att vi bara svarar med samma mynt när ni svara oss Timråiter i eran GB...Du har inte varit medlem härinne på HS så länge va??
Frisco..
Efter den jävligt goda bärsen har det hänt en hel del
Psst..Måste snart fråga chans på Poffa..
Knappt ens att Zinedine Zidane eller Magnus Wernblom skulle tända till av vår "guds" språkval och samtalskommunikation.
Dig går det inte att lura. Tänkte inte på att du var smart. ;-)
JimmyH:
Klart dom inte ska ta åt..Dom vet ju själv hur det ligger till..Att sedan flertalet modoiter härinne på HS fördummar folk i olika gästböcker och sammanhang gör det otroligt lätt för mig att fördumma dessa människor..
Skillnaden mellan deras sätt o mitt är att jag går rakt på sak..
Du skulle bara veta vad bubblor och brev jag har fått för att jag svarar emot dessa i olika sammanhang..Mycket tacksamma bubblor o brev..
För mig kommer dessa alltid att vara kusiner, lillebror och banjolirande saker..
Så om mitt språkval och samtalskommunikation inte passar dig eller modoiterna skiter jag fullständigt i så länge dom själva fördummar folk härinne på HS..Den dagen dom behandlar folk på ett vettigt sätt så kommer även jag behandla dom på ett vettigt sätt..
Skulle vara kul med en förklaring till varför du har länken längst ner på din presentation. Är det som tack för krönikan? Eller var det du som fick betala biran och fortfarande är sur över det?
I övrigt tycker jag att det är en fruktansvärt fånig länk du har. ÄR dte att behandla någon vettigt?
Frisco:
När det gäller länkningen så var det bara ett svar på din länkning när det gällde Timrå IKs hemsida...
JimmyH:
De flesta härinne på HS ler åt att vissa modoiter får igen på samma sätt fast skillnaden är att jag är rakare..Och hos de flesta modoiter är jag redan en stor skit hög..Så om just dom tycker mindre bra om mig är en del av det hela jag skiter i..
Så det med läsklimatet håller jag inte riktigt med på..Och om att andra supportrar tror att jag är en grinig sur "Göteborgspajas" som en skribent inne på Modos GB skrev för en stund sedan är tråkigt..
Andra supportrar..Jag är otroligt snäll och trevlig i normala fall..
Ni som vill fortsätta tjöta om detta får gärna göra det.Men jag väljer att hoppa i sängen nu och lär få svara på en massa inlägg i morgon
Sov gott nu alla..Även Moodooiter..
Så må väl vara men det vore ju trist om folk som du vill ska tycka om dig får svårt att göra det också. Inläggen tidigare får dig inte att framställas särskilt bra.
För du vill väl vara gillad från något håll väl? Att du skiter i modoiter tycker jag ändå att din presentation visar ganska tydligt.
Här har ni orsaken till Banjosarna.
Detta är repetitionen inför invigningen av den "nya" Kempehallen eller vad den skall heta. Eller blir det Bottnia Rinken ?
video.google.com/videoplay?docid=-498853498110338842
Den i länken nedan är direkt från Moälven.
Deliverance eller Sista Färden
Så här har ni ORGINAL senen.
Se och njut.
Hyr den ni som inte sett den.
Faan vilken fart det blev i vår GB efter mitt inlägg igår, jag som bara nämnde 15 mil norrut och plastträskor ;-)
Sedan är väl alla fria att välja sitt sätt att diskutera så om några fler vill hänga på guds sätt så är de väl välkommna med dock större risk för moderering och avstängning då det är mer tydligt vad det hela går ut på i många lägen och att det kan få en känsla av dålig lyrik och pajkastning.
Vet att det är många månader kvar och en varm och skön sommar kvar innan HÄRLIGHETEN börjar igen.
Men något säger mig att Timrå kommer att tillhöra toppskiktet även nästa säsong.
Vi har fått behålla våra bästa spelare,men vi förlorade Lind och Åkerblom och Jindrich och det är ju tunga avbräck.
Lindman hade ju redan lämnat oss efter jul Looben hade ringt honom(Svikaren).
Men något säger mig att den nye okände Kanadensiska poängmaskinen ifrån Nottingham Panters kommer att bli ett triumfkort liksom unge talangen Yagos.
Nubben kommer under sommaren att hitta nya slagkraftiga okända spelare som kommer att blomma ut i höst...trust me!
För att nästa säsong GRÄVER VI GULD IGEN!!!!!
Nu lägger vi oss i hängmattan och gottar oss och laddar om batterierna.....och njuter av Hockey-VM........VM-GULD?Ja tror det!!!
GLAD SOMMAR önskar jag ALLA!!!!
Älska Timrå IK ALLTID!!!!!!
SM-GULD 2003-2004!!!!