1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 730083

Sv: I väntan på nedsläpp

JimmyH:

Klart dom inte ska ta åt..Dom vet ju själv hur det ligger till..Att sedan  flertalet modoiter härinne på HS fördummar folk i olika gästböcker och sammanhang gör det otroligt lätt för mig att fördumma dessa människor..

Skillnaden mellan deras sätt o mitt är att jag går rakt på sak..

Du skulle bara veta vad bubblor och brev jag har fått för att jag svarar emot dessa i olika sammanhang..Mycket tacksamma bubblor o brev..

För mig kommer dessa alltid att vara kusiner, lillebror och banjolirande saker..

Så om mitt språkval och samtalskommunikation inte passar dig eller modoiterna skiter jag fullständigt i så länge dom själva fördummar folk härinne på HS..Den dagen dom behandlar folk på ett vettigt sätt så kommer även jag behandla dom på ett vettigt sätt..


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.