Jag satt o kollade spelschemat för de sista 11 matcherna, hoppas vi tar några poäng mot topplagen i början, annars känns följande omgångar som riktiga "rysarmatcher":
49 Lördag 2008-02-23 15.00 Timrå IK - Södertälje SK 50 Måndag 2008-02-25 19.00 Skellefteå AIK - Timrå IK 51 Torsdag 2008-02-28 19.00 Timrå IK - Djurgårdens IF 52 Lördag 2008-03-01 18.30 Mora IK - Timrå IK
troligen avgörs det om det blir slutspel eller inte här, och själv är jag på semester under just denna tiden vilket innnebär att jag missar alla dessa utom den mot SSK :-(
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
49 Lördag 2008-02-23 15.00 Timrå IK - Södertälje SK
50 Måndag 2008-02-25 19.00 Skellefteå AIK - Timrå IK
51 Torsdag 2008-02-28 19.00 Timrå IK - Djurgårdens IF
52 Lördag 2008-03-01 18.30 Mora IK - Timrå IK
troligen avgörs det om det blir slutspel eller inte här, och själv är jag på semester under just denna tiden vilket innnebär att jag missar alla dessa utom den mot SSK :-(