blir det något präktigt tifo imorron??FORZA TIMRÅ
Inför TIK-Modo
« Föregående · 338625 Till forumet
Sv: Inför TIK-Modo
Stefan Jalonen: haha men säg det då, inte visste jag det. Jag är ju inte precis släckting med dig.....Jasså va kul då=)
Sv: Inför TIK-Modo
Fanzin:
Har du nånsin lyssnat på webradio från SyA förut??.... Det är ju inte direkt första gången vi sänder...
Har du nånsin lyssnat på webradio från SyA förut??.... Det är ju inte direkt första gången vi sänder...
Sv: Inför TIK-Modo
Stefan Jalonen: näe det vet jag. Har lyssnat mkt förut. Men jag har aldrig hört att en viss Stefan Jalonen har komenterat matchen
Issåfall så har du lr ngn annan nämnt mitt namn.
Jag frågade vem som var äldst på isen. Sjödda var det då.
Hah roligt det. Kommer med fina frågor imorgon.
Issåfall så har du lr ngn annan nämnt mitt namn.
Jag frågade vem som var äldst på isen. Sjödda var det då.
Hah roligt det. Kommer med fina frågor imorgon.
Sv: Inför TIK-Modo
Stefan Jalonen: oK, och det innebär vad?, hur många sitter och snackar?
sämsta matcherna man kan höra på en DIFmatcher och Malmömatcher.
Tycker att det funka bra i Timrå. Kanske SVT komentator för dig nästa?
sämsta matcherna man kan höra på en DIFmatcher och Malmömatcher.
Tycker att det funka bra i Timrå. Kanske SVT komentator för dig nästa?
Sv: Inför TIK-Modo
Fanzin:
I Timrå är vi tre som kör normalt. En huvudkommentator, en bisittare och en rinkreporter. På de flesta arenor använder dom sig bara av de två förstnämnda.
Min uppgift som rinkreporter innebär att jag håller koll på vad som händer i båsen och gör dessutm intervjuer i periodpauser och efter matchen.
Lyssna i morgon så blir du nog några snäpp klokare.
I Timrå är vi tre som kör normalt. En huvudkommentator, en bisittare och en rinkreporter. På de flesta arenor använder dom sig bara av de två förstnämnda.
Min uppgift som rinkreporter innebär att jag håller koll på vad som händer i båsen och gör dessutm intervjuer i periodpauser och efter matchen.
Lyssna i morgon så blir du nog några snäpp klokare.
Sv: Inför TIK-Modo
Stefan Jalonen: ja det får man hoppas att man blir. Är det tex du som gör interjuver till hockeyligan kanske?, sånna inför match o så?
Ska se till att lyssna ///TIK VINNER I MORGON MED 5-2
Ska se till att lyssna ///TIK VINNER I MORGON MED 5-2
Sv: Inför TIK-Modo
lizzard: Eftersom jag inte kan gå på derby´t i kväll, så får det bli Web-alternativet.
-men !!
Funkar det med smalaste trådarna? (knastermodem) eller blir det hack i avlyssnadet ?
Tacksam för svar
-men !!
Funkar det med smalaste trådarna? (knastermodem) eller blir det hack i avlyssnadet ?
Tacksam för svar
« Föregående · 338625