1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Informationsmöte måndag kl. 18.30


Informationsmöte måndag kl. 18.30

Vet inte om det finns en tråd om detta. Skapar en i vilket fall.

Hoppas många har möjlighet att deltaga.


Sv: Informationsmöte måndag kl. 18.30
Laken:Jag kommer

Sv: Informationsmöte måndag kl. 18.30
Laken: Jag hade enormt gärna medverkat. Alla former av möten där man från föreningens håll vill förklara läget brukar vara väldigt intressanta. Man får ett helt annat perspektiv på saker och ting. Ni som har möjlighet att gå bör definitivt göra det. Det blir en helt annan grej än när man bara får läsa korta koncentrerade uttalanden i tidningarna. På informationsmötena kan man ställa frågor och verkligen få höra hela bilden.

Sv: Informationsmöte måndag kl. 18.30
Vi kom på plats 21 i gräsroten. Alltså svenska spels utdelning.

Sv: Informationsmöte måndag kl. 18.30
Sammanfattning av JimmyH:

« · 1637791
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer