+ 6
Informationsmöte måndag kl. 18.30
« Föregående · 1637791 Till forumet
Sv: Informationsmöte måndag kl. 18.30
Laken: Jag hade enormt gärna medverkat. Alla former av möten där man från föreningens håll vill förklara läget brukar vara väldigt intressanta. Man får ett helt annat perspektiv på saker och ting. Ni som har möjlighet att gå bör definitivt göra det. Det blir en helt annan grej än när man bara får läsa korta koncentrerade uttalanden i tidningarna. På informationsmötena kan man ställa frågor och verkligen få höra hela bilden.
Sv: Informationsmöte måndag kl. 18.30
Vi kom på plats 21 i gräsroten. Alltså svenska spels utdelning.
+ 1
« Föregående · 1637791
Vet inte om det finns en tråd om detta. Skapar en i vilket fall.
Hoppas många har möjlighet att deltaga.