Saxat från ST-online idag. En tydligare markering att nåt är fel får man leta efter...
[f]"Punka på supporterbussarna?
Visserligen fanns några tappra och bilburna Timråfans på läktarna i Kempehallen. Men ingen organiserad bussresa anordnades. Det första länsderbyt i Elitserien var tydligen inte speciellt intressant. Inget annat än en stor skandal. Skärpning!!!!"[/f]
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
[f]"Punka på supporterbussarna?
Visserligen fanns några tappra och bilburna Timråfans på läktarna i
Kempehallen. Men ingen organiserad bussresa anordnades. Det första
länsderbyt i Elitserien var tydligen inte speciellt intressant. Inget annat
än en stor skandal. Skärpning!!!!"[/f]