Saxat från ST-online idag. En tydligare markering att nåt är fel får man leta efter...
[f]"Punka på supporterbussarna?
Visserligen fanns några tappra och bilburna Timråfans på läktarna i Kempehallen. Men ingen organiserad bussresa anordnades. Det första länsderbyt i Elitserien var tydligen inte speciellt intressant. Inget annat än en stor skandal. Skärpning!!!!"[/f]
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
[f]"Punka på supporterbussarna?
Visserligen fanns några tappra och bilburna Timråfans på läktarna i
Kempehallen. Men ingen organiserad bussresa anordnades. Det första
länsderbyt i Elitserien var tydligen inte speciellt intressant. Inget annat
än en stor skandal. Skärpning!!!!"[/f]