Efter att ha läst en del inlägg så kan jag bara skratta.
Nån skrev att Färjestads spelare uppträdde osportsligt efter matchen... Den "store Modin" hoppade (sod och stampade) på Christian Berglunds klubba efter tumultet som blev efter matchen. Manderville kastade "över" Charas klubba till publiken HA vilka påhitt, man undrar om det är dagis fasoner Timrå är inte mogen att vara i toppen av ES
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nån skrev att Färjestads spelare uppträdde osportsligt efter matchen...
Den "store Modin" hoppade (sod och stampade) på Christian Berglunds klubba efter tumultet som blev efter matchen.
Manderville kastade "över" Charas klubba till publiken
HA vilka påhitt, man undrar om det är dagis fasoner
Timrå är inte mogen att vara i toppen av ES
//Wolfen