Hörrni, jag har lagt in en femhundring till det här. Pengarna går till två bra saker, Timrå IK och barncancerfonden. Vore kul om det blir lite snack och drag runt eventet. Kan bli en riktigt viktig match också, vore ju fantastiskt om hallen var full igen!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hörrni, jag har lagt in en femhundring till det här. Pengarna går till två bra saker, Timrå IK och barncancerfonden. Vore kul om det blir lite snack och drag runt eventet. Kan bli en riktigt viktig match också, vore ju fantastiskt om hallen var full igen!