Introlåt
« Föregående · 1273942 Till forumet
Sv: Introlåt
Knylan: Ja, eller så är det för mycket ep-länkar eller för många kedjeförslag.
Vad gör alla ni som ifrågasätter aktuella diskussioner? Samlar ihop allt och skickar dem till Marcus eller finner ni bara en stor njutning i att ifrågasätta ämnenas värdighet?
Youtube-länkarna kommer sluta ramla in när någon annan gröt blir het. Starta något, kanske?
Sv: Introlåt
ersson: SAMMA SOM FÖRRA SÄSONGEN!!! Specialskriven enbart FÖR TIK och inget annat lag!!!
Länkar:
YouTube - TIMRÅ IK intro
YouTube - TIMRÅ IK intro
Sv: Introlåt
LÄS DETTA!!! NYTT UPPDRAG!!!!
Jag visade upp låtarna för de, men de tyckte att det var för trashiga trummor.
De vill ha en låt där publiken kan klappa med, som i tex. Rammstein - Du hast, där trummorna går i klapptakt. Hoppas ni fattar vad jag menar och kan ta er i kragen och lämna in flera låtar!
TACK!!!!!
Jag visade upp låtarna för de, men de tyckte att det var för trashiga trummor.
De vill ha en låt där publiken kan klappa med, som i tex. Rammstein - Du hast, där trummorna går i klapptakt. Hoppas ni fattar vad jag menar och kan ta er i kragen och lämna in flera låtar!
TACK!!!!!
Sv: Introlåt
ersson: Jag har länkat till den här tidigare bara på skoj, men om dom vill ha handklappsvänligt så blir det ju seriöst helt plötsligt. :/
Redigerad kommentar
Länkar:
YouTube - Kid Rock So Hott
YouTube - Kid Rock So Hott
Sv: Introlåt
Lägg in en basgång på den här så är det klart. Timrå är ju en röd kommun :)
Redigerad kommentar
Länkar:
YouTube - The Red Army Choir
YouTube - The Red Army Choir
« Föregående · 1273942
Redigerad kommentar