1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

J18/J20


Sv: J18/J20
Mathias: Mårts coachar grymt och får killarna att tro på sig själva, helt jävla enormt kul.

Sv: J18/J20
Mathias: Måste lugna mig med en kaffe och konjak!!!

Sv: J18/J20
shinzawai: Jag också;-) Näe du, men samtidigt så har han ju varit skadad i stort sett hela säsongen. Att potentialen funnits där har man dock aldrig tvekat på. Det är fördjävla roligt att se han och Hedman ihop. Det kompletterar varandra perfekt!

Sv: J18/J20
shinzawai: Nja han har ju precis kommit tillbaka efter en skada så han har ju inte lirat speciellt mycket. Men han borde absolut få chansen nu när dom kommer tillbaka.

Sv: J18/J20
ChriZt3r: Håller sig bara Moe hel och på tå kommer han garanterat få chansen. Challe har cojones när det gäller att lira in juniorer.

Sv: J18/J20
Ambroo: Hedman gör ju inte det han är bäst på - att ta pucken och åka slalom genom hela planen. :/

Sv: J18/J20
Grym turnerning av småkronorna, Moe har imponerat på mig bland många andra. Han måste få speltid när han kommer tillbaka annars blir jag grymt besviken på Challe.

Sv: J18/J20
dr-nix: ja mycket bra Turnerning av småkronorna. Synd bara att det inte räckte ända fram.

Sv: J18/J20
K. Berglund i Löven kommer vara ett jagat byte, den grabben lirar inte i AS länge till om han inte vill dvs.

Sv: J18/J20
Christoffer Erixon utmärkte sig i sin första match med Skåre

41.18 5 min Skåre 16. ERIXON, Christopher KNEE
41.18 20 min Skåre 16. ERIXON, Christopher GA-MI

Sv: J18/J20
Japp, förutom att de var hans tredje match i Skåretröjan då

Sv: J18/J20
the_dude: hm, kan vara andra, men enligt swehockey är han bokförd för tre redan..

Sv: J18/J20
Dream Team:

1 - 1 mellan Leksand och Timrå efter halva första

Sv: J18/J20
mattias - 74: Ja Lander verkar vara i bra form nu.

Sv: J18/J20
Snoop:

Får han ingen speltid i A laget ?

Sv: J18/J20
mattias - 74: Jodå han har spelat med a-laget och gjort det riktigt bra, han har varit nära att hänga en kasse nu dom senaste matcherna.

Sv: J18/J20
mattias - 74: Jo tillräckligt.

Sv: J18/J20
Leksand-TIK 6-3 - 1+2 av Lander.

Sv: J18/J20
Ambroo: Där har vi framtiden, oavsett om sportchefen heter Nubben eller inte. Härligt att Lander fortsätter att leverera! Hoppas att han är med på torsdag!

Sv: J18/J20
Ambroo: Timrå vände och hade 3-2 i tredje perioden men men... Skit.

Den där matchen var ganska viktig.

Sv: J18/J20
På Volvo trodde man att PG var oersättlig,

Sv: J18/J20
Efter två perioder leder Timrå mot Piteå med 6-0, skott 62-15. Det gäller J18.

J20 spelar borta mot MoDo och ligger under med 2-0.

Både glädje och sorg där, alltså. Eller nåt.

Sv: J18/J20
J18 anno 08/09 verkar vara bra, eller är det motståndarna som håller låg klass?!

05.38 0 - 3 EQ TIK 45. BRUSELL, Mattias
(16. MÖLLER, Carl-johan)
05.16 0 - 2 EQ TIK 37. NORDIN, Johan
(9. ÖSTMAN, Joel)
00.39 0 - 1 EQ TIK 46. LÖGDAL, Douglas
(47. LARSSON, Robin
39. ENROTH, Mattias)

Hoppas ju att Enroth, Möller m.fl. kan utvecklas till eventuella A-lagsspelare. (i TIK dvs)

Sv: J18/J20
dr-nix: Douglas Lögdal gick i min klass i högstadiet, trevlig kille det;)

(SSK:re innerst inne är han)

Sv: J18/J20
Cartman: verkar vara en bra lirare, han dyker iaf upp ofta på protokollet som förs på stats.swehockey.se (dom gånger jag kollar in J18 där)

« · 961956
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer