Ämnet är raderat
jaaaa
« Föregående · 593405 Till forumet
Sv: jaaaa
Huge: På replayen så ser man att brynisspelaren hjälper timråspelaren att hamna i målgården. Det var kanske det som domarn såg och därför godkände målet.
I vilket fall som helst så tyckte t o m Boorken att det var ett rättvist resultat sett över hela matchen som han uttryckte sig.
Nää, nu äre natta och jag somnar med ett fånigt leende - ZzZzZzZzZ
I vilket fall som helst så tyckte t o m Boorken att det var ett rättvist resultat sett över hela matchen som han uttryckte sig.
Nää, nu äre natta och jag somnar med ett fånigt leende - ZzZzZzZzZ
Sv: jaaaa
Huge: Jo pucken var ute ett par centimeter men jag vidhåller ändå att timråspelaren blev på/intryckt i målgården. Nästan som en regelrätt våldtäkt. Jag är helt tvärsäker på att timråspelaren sa nej och åter nej. Han spjärnade emot för allt vad tygeln höll men brynäsingen kunde inte ta ett nej och tröck in den. Ett nej är ett nej och det måste man acceptera även fast det kostade ett i baken.
Sv: jaaaa
Mr pesemist: "Bara tråkigt när alla hackade på dommarn när han gav Sanny matchstraff, som var helt korrekt gjort"
Så vi skulle ha jublat åt att domaren väljer att tokblunda för den inteference som var precis innan? Brynäsutvisning där så hade inte ens den där tacklingen skett...
När en domare är både blind och dum förtjänar han att bli hackad på!
Så vi skulle ha jublat åt att domaren väljer att tokblunda för den inteference som var precis innan? Brynäsutvisning där så hade inte ens den där tacklingen skett...
När en domare är både blind och dum förtjänar han att bli hackad på!
« Föregående · 593405
Bara tråkigt när alla hackade på dommarn när han gav Sanny matchstraff, som var helt korrekt gjort fattar inte varför han skulle crosschecka Arnio där när han kunnde tagit pucken som var en meter ifrån Arnio,vansinnes tackling i klass med Mellbergs hands mot krotien om man ska jämnföra två Hjärnsläpp.