Hur många utvisningsminuter skrapade Jocke ihop under sin a-lags karriär? Räcker ena handens fingrar? Han måste väl nästan vara den minst utvisade spelaren i klubbens historia i förhållande med antal matcher?
Jocke Nilsson
« Föregående · 738152 Till forumet
Sv: Jocke Nilsson
Kapten Lindow: Desto mer tid hade han för att göra poäng framåt. Hade inte Ove Öström ballat ur och varvat ner med Njurunda följt av Bobbarna hade han kunnat ha åtminstone lite konkurrens som bäste spelaren då Timrå var som sämst.
Sv: Jocke Nilsson
Kapten Lindow: han skrapade ihop så mycket som 58 utvisningsminuter på sina sista 10 a-lagssäsonger ..
se länken för ytterligare siffror
se länken för ytterligare siffror
Sv: Jocke Nilsson
actionleif: 55 poäng på 36 matcher 91/92 känns ju skapligt :) .. men kanske inte så imponerande med tanke på vilka som bjöd på "motstånd" då
Sv: Jocke Nilsson
actionleif: Inte bara de tio sista, det där är alla elva säsonger med A-lagshockey. Han kom från AIK:s juniorer med tränaren Stephen Brown och ett gäng andra lovande smågnagare och stannade hos Timrå hela sin A-lagskarriär. Notera att han började stretcha där 1996.
Sv: Jocke Nilsson
actionleif: Du missade play off matcherna! ytterligare 6minuter där : ) Tack för länken nu har jag äntligen lagt till den i favoriter
Sv: Jocke Nilsson
Kapten Lindow: Jag har föresten för mig att självaste hockeysnacks skapare Marcus gjorde en hemsidesintervju med Gatehag för en massa år sedan. Finns säkert att finna någonstans på nätet.
Sv: Jocke Nilsson
El Maco: Ser man på - han har fortfarande breda axlar! Gatan jobbade hos min morbror som golvläggare för Andersson & Zetterbergs golv på kyrkogatan när han var i stan. Tydligen har han stannat i branschen.
« Föregående · 738152