Är det nån som vet nåt om reglerna för övergångar till NHl? Finns det nåt som säger att övergången måste vara gjort före ett visst datum? Om vi har tur kan det ju vara så att när vi kommit till dit så är det fortfarande inte avgjort om NHL kommer igång. och då stannar antagligen Jonte och Hagos ett år till.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Finns det nåt som säger att övergången måste vara gjort före ett visst datum?
Om vi har tur kan det ju vara så att när vi kommit till dit så är det fortfarande inte avgjort om NHL kommer igång.
och då stannar antagligen Jonte och Hagos ett år till.