Jag undrar när våra juniorer skall kunna visa upp sig, NU lånar vi spelare av Sundsvall ! samarbete?..eller När skall vi lyfta fram våra juniorer, det år väl i sådana matcher som spelas nu,för att kriga om en plats.. i A-laget, eller en morot till kommande. Herre Gud vad less skulle bli, vara med på träningar och sedan inte få var med på matcher. Dåligt Timrå
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
samarbete?..eller
När skall vi lyfta fram våra juniorer, det år väl i sådana matcher som spelas nu,för att kriga om en plats.. i A-laget, eller en morot till kommande.
Herre Gud vad less skulle bli, vara med på träningar och sedan inte få var med på matcher.
Dåligt Timrå
Enligt vissa har dom tränat bra!