1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Kapanens debut?


Kapanens debut?
Den borde komma snart varför inte redan ikväll mot Luleå, Risken finns. (Om det nu är någon risk att sätta in honom, men ordspråket säger så)!

Det senaste ryktet om NHL är att det drar igång 3 Februari. Och detta fönster stänger på måndag borde det inte vara läge och se om killen håller (Jag menar inte målvaktsmässigt utan skademässigt).

Skulle va bra och veta för Om han inte klara av Matcher pga smärta och med Danielsson som Backup så tror jag nog att Årets Guld Drömmar är förbi.

Bör i sådant fall ta ny kontakt med Corey (det tycker jag i alla fall).

En Backup plan helt enkelt!!!!

Undra hur det hade gått för timrå i år om Jokela hade stått i mål istället för Kipper, man vågar knappt tänka på DET. OJOJ Tredje kiper i Leksand och nu andre kiper i BRUNÄS. Vilken flopp det hade blivit en ny DeReuville.

« · 496348
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.