Vad kommer igentligen hända i Timrås mål i vinter! Jag tror TYVÄR inte att Kimo kommer stå allt för många matcher i vinter och Danielsson tror jag inte heller på tyvär. Men även om han kanske rycker upp sig ett par snäpp så måste man väll ha en till målvakt om/när Kimo inte verkar bli bättre. Ska man då ha Danielsson och en Junior eller? blir lite orolig jag :(
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tror TYVÄR inte att Kimo kommer stå allt för många matcher i vinter och Danielsson tror jag inte heller på tyvär. Men även om han kanske rycker upp sig ett par snäpp så måste man väll ha en till målvakt om/när Kimo inte verkar bli bättre. Ska man då ha Danielsson och en Junior eller? blir lite orolig jag :(