1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?


Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Per HApps: Faran är väl att den fart han är van att sätta pengarna i rullning på gör att vi är kkmässiga på tre månader. :-) Men seriöst, var inte förvånad om han dyker upp i Sundsvallsområdet i framtiden

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Per HApps: Adriahn är aktuell för den posten. Han eller Modos ex.

Sv: Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?

El Maco:

Du glömde ett val

Klubbdirektörsposten behöver förnyelse :)


Kent Norberg är tillgänglig. Finns det jobb för honom i Timrå?
Kom tillbaka som sportchef, allt är förlåtet!
29% (39)
No fucking way.
25% (34)
Hellre kan vi anställa Tomas Quick, Gollum eller Kim Jong Il
15% (20)
Han kan städa toaletterna
12% (16)
Några enklare sysslor borde det gå att hitta på kansliet. Han har gjort så mycket för Timrå.
10% (13)
Vi behöver en forward till, så om du har samma fart på grillorna som -96 så...?
5% (7)
Han kan köra ismaskinen
4% (6)

Antal röster: 135 st


« · 1307418
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.