Kenta
« Föregående · 458619 Till forumet
Sv: Kenta
epa och hockeybussen: Timrå har tydligen beräknat ett publiksnitt på 4900 per match. Bland andra Miika och Berg gör att det snittet blir betydligt högre eftersom vi ligger högt i tabellen och lirar attraktiv hockey. Det borde göra att kostnaderna inte blir ohållbara även om jag håller med till 100 % att man inte ska ta lån för att försöka behålla dem.
Sv: Kenta
RoW:
Det är nog en del lag som äventyrar sin ekonomi i denna lockout må vi fortsätta stå med fötterna på jorden och inte till VARJE PRIS handla stjärnor.....men dom smälter ju in bra må jag säga Aki och Miika.......känns ju nästan som dom har klubbkänsla oxå om man nu kan ha det i dessa dagar!
Det är nog en del lag som äventyrar sin ekonomi i denna lockout må vi fortsätta stå med fötterna på jorden och inte till VARJE PRIS handla stjärnor.....men dom smälter ju in bra må jag säga Aki och Miika.......känns ju nästan som dom har klubbkänsla oxå om man nu kan ha det i dessa dagar!
Sv: Kenta
RoW:
Ja för hur det än är kommer ett liv efter lockouten!
Sen kan man spekulera...........KAN VI behålla dom med ett nytt kontrakt......vad händer om lockouten tar slut helt plötsligt??
Men jag tror vi har människor i organisationen som har vett och kunskap......jag litar på dom.......sen kanske det inte alltid faller oss supportrar i smaken men det får vi nog acceptera!
Ja för hur det än är kommer ett liv efter lockouten!
Sen kan man spekulera...........KAN VI behålla dom med ett nytt kontrakt......vad händer om lockouten tar slut helt plötsligt??
Men jag tror vi har människor i organisationen som har vett och kunskap......jag litar på dom.......sen kanske det inte alltid faller oss supportrar i smaken men det får vi nog acceptera!
Sv: Kenta
Kalle K: förstår inte riktigt varför detta är ett så stort problem för just Timrå. Andra klubbar, exvis Linköping säger att dom tänkt på problemet med att artistskatten bara gäller 6 månader och att de har finansiering för detta.
Är den bittra sanningen att Timrå redan spenderat så mycket på värvningar inför denna säsong att ekonomin börjar bli väldigt ansträngd?
Är den bittra sanningen att Timrå redan spenderat så mycket på värvningar inför denna säsong att ekonomin börjar bli väldigt ansträngd?
Sv: Kenta
Kalle K: Vad är det som är så otroligt det där då. De hade ju rätt om Fagermoney och Lindman.
Är det inte Eriksson som har skrivit det då?
Jag såg ju in i spåkulan tidigare höstas och den löd som så att Kenta kommer kliva av efter denna säsong.
Anders Huss får en förfrågan om att ta över huvudansvaret men efter några veckors betänketid bestämmer han sig för att tacka nej.
Han säger sig ändå vara villig att jobba vidare inom föreningen och hjälpa till med sommarträningen tills tränarfrågan är löst.
Thord "Tårtan" Johansson sköter tar som vanligt hand om den fysiska biten.
Och äntligen efter vilda spekulationer i media där namn som John Slettvoll, Charles Berglund, Leif Boork och Mikael Lundström nämnts som ny tränare i Timrå IK släpps "bomben" den 14 juli.
Det blir Niklas Wikegård som får äran att leda den rödvita arméen vidare i deras hungriga och febriga jakt på nya framgångar.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Är det inte Eriksson som har skrivit det då?
Jag såg ju in i spåkulan tidigare höstas och den löd som så att Kenta kommer kliva av efter denna säsong.
Anders Huss får en förfrågan om att ta över huvudansvaret men efter några veckors betänketid bestämmer han sig för att tacka nej.
Han säger sig ändå vara villig att jobba vidare inom föreningen och hjälpa till med sommarträningen tills tränarfrågan är löst.
Thord "Tårtan" Johansson sköter tar som vanligt hand om den fysiska biten.
Och äntligen efter vilda spekulationer i media där namn som John Slettvoll, Charles Berglund, Leif Boork och Mikael Lundström nämnts som ny tränare i Timrå IK släpps "bomben" den 14 juli.
Det blir Niklas Wikegård som får äran att leda den rödvita arméen vidare i deras hungriga och febriga jakt på nya framgångar.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
« Föregående · 458619
nu och rycker i Kenta efter succe åren i Timrå