1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Kom på lördag och stötta serieledarna!


Kom på lördag och stötta serieledarna!
Nu gäller det att vi supporters visar det vi kan nu framöver, låt oss vara den 6:e spelaren!

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
TIKA: Japp....vi blir viktig nu på Lördag...

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
TIKA:

Du menar den 15:e spelaren?

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Fyfaaan vad laddad jag är inför matchen på lördag jag tycker uppriktigt synd om SAIK som får sota för detta!!

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Red Rocker: Du är inte ensam om att vara laddad. Jag har inte sett en enda hemmamatch sen förra säsongen eftersom jag har flyttat till Skellefteå, så snacka om att jag är laddad!

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
TIKA: NU skall klacken BÖRJA minst 1kvart före och föra ett härrans liv,och låt ramsorna ljuda . detta skall ske på LÖRDAG ... varför inte hela hallen

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Nybbe: Intressant att du säger att klacken ska börja och inte att VI ska börja .. hela hallen måste bära fram laget imorrn

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
TIKA: Jahopp! Då är ju frågan den som alla söker ett svar på i denna juletid, vilken tid börjar matchen imorgon? Klockan 15 eller 18 ?


Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Rinken: Tipset är att kolla in www.timraik.nu , där står det att matchen börjar 15 och det stämmer

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Nybbe: Det där med klackuppvärmning funkar bättre på bortis.
Men tanken var god :-).

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Helg Ernest: Ja just det. Det var de jag hade för mig. Men enligt hockeyligan går matchen av stapeln klockan 18...jaja, allt kan man ju inte hålla reda på. (Se länk)

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Rinken:
Timrå IK
-
Skellefteå AIK

E.ON Arena
2 december
kl. 15.00

Nu är frågan - Har Timrå IK eller Hockeyligan rätt ?

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
Helg Ernest: Timrå ik .. som jag skrev

Sv: Kom på lördag och stötta serieledarna!
actionleif:
Självklart är det Timrå IK som har rätt.

« · 794540
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer